Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Instagram Reels już dostępne w Polsce

Poniedziałek, 8 Listopad 2021

Instagram Reels to funkcja, która pozwala na tworzenie krótkich treści audiowizualnych, podobnych do TikTokowych filmików. Na świecie dostępna jest od 2020 roku, teraz wchodzi również do Polski. Tak zwane rolki mogą pozytywnie wpłynąć na rozwój profili o małych zasięgach.

Nowa opcja na Instagramie

Jak wiadomo, aplikacja TikTok odniosła ogromny sukces, a krótkie treści bardzo dobrze się przyjęły. Instagram postanowił wziąć z niego przykład. Reelsy to mikroprodukcje, które mogą składać się z jednego lub kilku ujęć i trwać maksymalnie 60 sekund. Tworząc rolkę, użytkownik nagrywa na bieżąco bądź korzysta z nagrań ze swojej galerii. Następnie, podobnie jak na TikToku, nanosi filtr, efekt, lektora czy muzykę. Opublikowane filmiki znajdują się w specjalnej zakładce, jednak można też dodawać je na profil główny. Rolki da się komentować i udostępniać. Zajęły miejsce mało popularnego IG TV.

W jaki sposób tworzyć rolki?

Warto zastanowić się, jak tworzyć skuteczne i efektywne rolki, które przyciągną na Twój profil nowych użytkowników. Po pierwsze, jej początek powinien być niebanalny i oryginalny, żeby zatrzymać widza. Wykorzystaj w swoim filmiku utwór muzyczny będący obecnie na topie. Nie zapomnij o napisach – przyciągną one osoby z wyłączonym dźwiękiem – i wezwaniach Call To Action, hasłach motywujących do działania. Postaw na najlepszą jakość swoich rolek, a być może uda Ci się zwiększyć rozpoznawalność swojej marki.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...