Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Instagram Reels już dostępne w Polsce

2021.11.08

Instagram Reels to funkcja, która pozwala na tworzenie krótkich treści audiowizualnych, podobnych do TikTokowych filmików. Na świecie dostępna jest od 2020 roku, teraz wchodzi również do Polski. Tak zwane rolki mogą pozytywnie wpłynąć na rozwój profili o małych zasięgach.

Nowa opcja na Instagramie

Jak wiadomo, aplikacja TikTok odniosła ogromny sukces, a krótkie treści bardzo dobrze się przyjęły. Instagram postanowił wziąć z niego przykład. Reelsy to mikroprodukcje, które mogą składać się z jednego lub kilku ujęć i trwać maksymalnie 60 sekund. Tworząc rolkę, użytkownik nagrywa na bieżąco bądź korzysta z nagrań ze swojej galerii. Następnie, podobnie jak na TikToku, nanosi filtr, efekt, lektora czy muzykę. Opublikowane filmiki znajdują się w specjalnej zakładce, jednak można też dodawać je na profil główny. Rolki da się komentować i udostępniać. Zajęły miejsce mało popularnego IG TV.

W jaki sposób tworzyć rolki?

Warto zastanowić się, jak tworzyć skuteczne i efektywne rolki, które przyciągną na Twój profil nowych użytkowników. Po pierwsze, jej początek powinien być niebanalny i oryginalny, żeby zatrzymać widza. Wykorzystaj w swoim filmiku utwór muzyczny będący obecnie na topie. Nie zapomnij o napisach – przyciągną one osoby z wyłączonym dźwiękiem – i wezwaniach Call To Action, hasłach motywujących do działania. Postaw na najlepszą jakość swoich rolek, a być może uda Ci się zwiększyć rozpoznawalność swojej marki.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...