Dzisiaj mamy: Wtorek, 31 Styczeń 2023

Instagram Reels już dostępne w Polsce

2021.11.08

Instagram Reels to funkcja, która pozwala na tworzenie krótkich treści audiowizualnych, podobnych do TikTokowych filmików. Na świecie dostępna jest od 2020 roku, teraz wchodzi również do Polski. Tak zwane rolki mogą pozytywnie wpłynąć na rozwój profili o małych zasięgach.

Nowa opcja na Instagramie

Jak wiadomo, aplikacja TikTok odniosła ogromny sukces, a krótkie treści bardzo dobrze się przyjęły. Instagram postanowił wziąć z niego przykład. Reelsy to mikroprodukcje, które mogą składać się z jednego lub kilku ujęć i trwać maksymalnie 60 sekund. Tworząc rolkę, użytkownik nagrywa na bieżąco bądź korzysta z nagrań ze swojej galerii. Następnie, podobnie jak na TikToku, nanosi filtr, efekt, lektora czy muzykę. Opublikowane filmiki znajdują się w specjalnej zakładce, jednak można też dodawać je na profil główny. Rolki da się komentować i udostępniać. Zajęły miejsce mało popularnego IG TV.

W jaki sposób tworzyć rolki?

Warto zastanowić się, jak tworzyć skuteczne i efektywne rolki, które przyciągną na Twój profil nowych użytkowników. Po pierwsze, jej początek powinien być niebanalny i oryginalny, żeby zatrzymać widza. Wykorzystaj w swoim filmiku utwór muzyczny będący obecnie na topie. Nie zapomnij o napisach – przyciągną one osoby z wyłączonym dźwiękiem – i wezwaniach Call To Action, hasłach motywujących do działania. Postaw na najlepszą jakość swoich rolek, a być może uda Ci się zwiększyć rozpoznawalność swojej marki.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #62: YouTube Shorts – wykorzystaj krótkie filmy w reklamie

EcomersyBasic #62: YouTube Shorts – wykorzystaj krótkie filmy w reklamie

2023.01.27
Shorts to usługa do tworzenia, udostępniania i oglądania krótkich form video (trwających maksymalnie 60 sekund), która została wprowadzona przez serwis YouTube w 2021 roku. Filmiki przypominają materiały pojawiające się na TikToku, Instagramie czy Facebooku. Warto mieć na względzie, że tego typu content cieszy się bardzo dużą popularnością wśród odbiorców, dlatego...
EcomersyBasic #62: Czym jest wartościowe SEO?

EcomersyBasic #62: Czym jest wartościowe SEO?

2023.01.20
Optymalizacja i pozycjonowanie to ogromnie ważne pojęcia w świecie marketingu internetowego. Trudno wyobrazić sobie prowadzenie jakiejkolwiek strony czy e-sklepu bez działań związanych z SEO. Na pewno słyszałeś o kilku podstawowych zasad dotyczących tego procesu, jednak warto wiedzieć, że algorytmy Google cały czas się zmieniają, a najnowsze aktualizacje wymagają, by się...
#EcomersyBasic #60: Marketing relacji, czyli jak stworzyć więź z klientem?

#EcomersyBasic #60: Marketing relacji, czyli jak stworzyć więź z klientem?

2023.01.13
Marketing relacji, jak sama nazwa wskazuje, opiera się na budowie więzi z klientami. I to nie byle jakiej, a długofalowej, obustronnej i opartej na zaufaniu oraz lojalności. Jaki jest cel działań marketingu relacji, czemu warto postawić na maraton zamiast sprintu i dlaczego nawiązywanie relacji z klientami jest tak ważne i...
#EcomersyBasic #59: Inwentaryzacja w e-sklepie

#EcomersyBasic #59: Inwentaryzacja w e-sklepie

2022.12.30
Inwentaryzacja to pojęcie kojarzące się przede wszystkim ze sklepami stacjonarnymi. Można je jednak odnieść również do sprzedaży internetowej. Najprościej mówiąc, jest to zespół działań rachunkowych, które prowadzą do precyzyjnego ustalenia stanu liczbowego i wartości majątku firmy. W inwentaryzacji nie może zabraknąć szczegółowego raportu dotyczącego składników majątkowych oraz źródeł ich pochodzenia....