InPost zostaje Sponsorem Strategicznym PZPN
InPost rozpoczyna kolejną współpracę – tym razem z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Firma zajmująca się dostawami dla e-commerce stanie się Sponsorem Strategicznym federacji. Jest to największy kontrakt z firmą prywatną w historii reprezentacji.
Co zakłada umowa?
Umowa została podpisana na dwa lata – do 31 lipca 2024, z możliwością przedłużenia do 2026 roku. InPost jest obecnie jednym z liderów na rynku logistyki. Logo firmy pojawi się na bannerach, ściankach, biletach, strojach treningowych czy na stronie internetowej PZPN. Również bilety będą wysyłane za pośrednictwem usług InPostu. Spółka została partnerem nie tylko pierwszej reprezentacji mężczyzn, ale też kobiet i wszystkich innych grup wiekowych.
Zmiany w działaniach marketingowych
InPost uzyskał prawo do wykorzystywania w swoich działaniach marketingowych oficjalnego logotypu drużyny narodowej. Grzegorz Stańczuk, Dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN, twierdzi, że współpraca z firmą InPost oznacza zmiany w podejściu do bazy sponsoringowej. Chodzi przede wszystkim o nowe standardy marketingu sportowego.