Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

InPost zostaje Sponsorem Strategicznym PZPN

2022.06.01

InPost rozpoczyna kolejną współpracę – tym razem z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Firma zajmująca się dostawami dla e-commerce stanie się Sponsorem Strategicznym federacji. Jest to największy kontrakt z firmą prywatną w historii reprezentacji.

Co zakłada umowa?

Umowa została podpisana na dwa lata – do 31 lipca 2024, z możliwością przedłużenia do 2026 roku. InPost jest obecnie jednym z liderów na rynku logistyki. Logo firmy pojawi się na bannerach, ściankach, biletach, strojach treningowych czy na stronie internetowej PZPN. Również bilety będą wysyłane za pośrednictwem usług InPostu. Spółka została partnerem nie tylko pierwszej reprezentacji mężczyzn, ale też kobiet i wszystkich innych grup wiekowych.

Zmiany w działaniach marketingowych

InPost uzyskał prawo do wykorzystywania w swoich działaniach marketingowych oficjalnego logotypu drużyny narodowej. Grzegorz Stańczuk, Dyrektor Marketingu i Sponsoringu PZPN, twierdzi, że współpraca z firmą InPost oznacza zmiany w podejściu do bazy sponsoringowej. Chodzi przede wszystkim o nowe standardy marketingu sportowego.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...