Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

InPost zasilił polski budżet na 510 mln zł

2022.04.26

Tylko w 2021 roku InPost odprowadził 510 mln zł podatku, z kolei w ostatnich czterech latach było to ponad 983 mln zł (wliczając CIT, PIT, ZUS i VAT). Sam VAT wyniósł 418 mln zł. Kwoty zostały potwierdzone przy finalizacji sprawozdania finansowego.

Wsparcie dla polskiej gospodarki

Mimo że firma jest notowana na giełdzie papierów wartościowych Euronext Amsterdam, polski oddział InPostu odprowadza podatki do rodzimego budżetu – i to od początku swojej działalności. Rafał Brzoska, prezes InPostu, twierdzi, że jest to rodzaj „patriotyzmu gospodarczego”, ponieważ spółka pomaga w utrzymaniu polskich szkół, szpitali czy przedszkoli.

Sukcesy InPostu

InPost rozwija się prężnie. W 2021 roku przejął francuską markę Mondial Relay, stając się największą w Europie platformą dostaw dla e-commerce. W ubiegłym roku firmy dostarczyły łącznie ponad 517 mln przesyłek.

Źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/paczkomaty

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...