Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

InPost Pay – będzie system płatności od kurierskiego giganta

Wtorek, 23 Listopad 2021

Firma InPost planuje wprowadzić własny system płatności. Niedawno zarejestrowała w Urzędzie Patentowym swój znak towarowy: InPost Pay. Spółka kieruje się w stronę dywersyfikacji swojego biznesu.

Nowy znak towarowy InPostu

InPost Pay został sklasyfikowany w Urzędzie Patentowym jako element osobnego systemu płatności. Wskazują na to: oprogramowanie do płatności, terminale, obsługa i potencjalne przetwarzanie transakcji, także internetowych i bezdotykowych. Jeżeli to się potwierdzi, firma Rafała Brzoski będzie kolejną, która zdecydowała się na tego typu rozwiązanie (wystarczy spojrzeć na Allegro, Apple czy Google).

Rozwój firmy InPost

O InPoście jest coraz głośniej. Ostatnio spółka podjęła współpracę z brytyjskim eBayem. W Wielkiej Brytanii stoi już 2,5 tys. paczkomatów InPostu, a w ciągu 3 lat ta liczba ma wzrosnąć do 10 tys. Zapowiedziano również rozwój platformy InPost Fresh, mającej służyć do zamawiania produktów bezpośrednio ze sklepów.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...