Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Wrzesień 2022

InPost Pay – będzie system płatności od kurierskiego giganta

2021.11.23

Firma InPost planuje wprowadzić własny system płatności. Niedawno zarejestrowała w Urzędzie Patentowym swój znak towarowy: InPost Pay. Spółka kieruje się w stronę dywersyfikacji swojego biznesu.

Nowy znak towarowy InPostu

InPost Pay został sklasyfikowany w Urzędzie Patentowym jako element osobnego systemu płatności. Wskazują na to: oprogramowanie do płatności, terminale, obsługa i potencjalne przetwarzanie transakcji, także internetowych i bezdotykowych. Jeżeli to się potwierdzi, firma Rafała Brzoski będzie kolejną, która zdecydowała się na tego typu rozwiązanie (wystarczy spojrzeć na Allegro, Apple czy Google).

Rozwój firmy InPost

O InPoście jest coraz głośniej. Ostatnio spółka podjęła współpracę z brytyjskim eBayem. W Wielkiej Brytanii stoi już 2,5 tys. paczkomatów InPostu, a w ciągu 3 lat ta liczba ma wzrosnąć do 10 tys. Zapowiedziano również rozwój platformy InPost Fresh, mającej służyć do zamawiania produktów bezpośrednio ze sklepów.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...
#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

2022.09.02
Pinterest już dawno przestał być witryną służącą tylko do gromadzenia inspiracji. Dziś to przede wszystkim prężna platforma społecznościowa, której lepiej nie bagatelizować, gdy chodzi o promocję sklepu internetowego. Umiejętne korzystanie z niej może rozpowszechnić znajomość Twojej marki, wygenerować ruch na stronie sklepu, a także znacząco zwiększyć sprzedaż.