InPost Pay – będzie system płatności od kurierskiego giganta
Firma InPost planuje wprowadzić własny system płatności. Niedawno zarejestrowała w Urzędzie Patentowym swój znak towarowy: InPost Pay. Spółka kieruje się w stronę dywersyfikacji swojego biznesu.
Nowy znak towarowy InPostu
InPost Pay został sklasyfikowany w Urzędzie Patentowym jako element osobnego systemu płatności. Wskazują na to: oprogramowanie do płatności, terminale, obsługa i potencjalne przetwarzanie transakcji, także internetowych i bezdotykowych. Jeżeli to się potwierdzi, firma Rafała Brzoski będzie kolejną, która zdecydowała się na tego typu rozwiązanie (wystarczy spojrzeć na Allegro, Apple czy Google).
Rozwój firmy InPost
O InPoście jest coraz głośniej. Ostatnio spółka podjęła współpracę z brytyjskim eBayem. W Wielkiej Brytanii stoi już 2,5 tys. paczkomatów InPostu, a w ciągu 3 lat ta liczba ma wzrosnąć do 10 tys. Zapowiedziano również rozwój platformy InPost Fresh, mającej służyć do zamawiania produktów bezpośrednio ze sklepów.