InPost i partnerstwo z Tour de France – promocja na jednym z najważniejszych rynków
Grupa InPost została oficjalnym partnerem Tour de France – popularnego wyścigu kolarskiego, który w przyszłym roku będzie obchodzić 111. rocznicę. Firma została także oficjalnym sponsorem Freeride World Tour – największych na świecie zawodów narciarskich i snowboardowych typu freeride, które w 2024 roku odbędą się w Hiszpanii.
Działania we Włoszech i we Francji
Oficjalne partnerstwo z Tour de France to doskonała okazja, by zbudować większą świadomość marki wśród europejskich konsumentów. Przyszłoroczny wyścig będzie miał miejsce we Florencji – pierwsze trzy dni rywalizacji odbędą się we Włoszech, dopiero później we Francji. To ogromna szansa na promocję usług InPostu we włoskich i francuskich miastach, w których znajduje się prawie 16 tys. punktów PUDO i około 5,5 tys. urządzeń Paczkomat.
Istotna rola InPostu
Dla Grupy InPost Francja jest jednym z najważniejszych rynków – obok Polski, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii oraz Włoch. Jako oficjalny partner Tour de France przedstawiciele firmy będą mieli zaszczyt dzierżyć oficjalną flagę wyścigu i wręczać ją przed każdym etapem Christianowi Prudhomme, dyrektorowi Tour de France, oraz przedstawicielom miast etapowych.