Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

InPost Fresh – zakupy bez wychodzenia z domu

2021.07.06

Frisco i Glovo zyskują konkurencję. Do tego nie byle jaką, bo będzie to rozwiązanie opracowane przez paczkowego giganta. InPost Fresh to aplikacja, w której nie tylko zrobimy zakupy spożywcze, ale także wybierzemy adres oraz dogodną godzinę dostawy.

InPost Fresh w Google Play

Na początku lipca do sklepu Google Play trafiła aplikacja InPost Fresh w wersji 1.0.0. Mogą z niej już korzystać mieszkańcy stolicy. To rozwiązanie, którego debiut był wyczekiwany po tym, jak znany operator przesyłek zarejestrował dwa znaki towarowe – InPost Fresh oraz InPost Deli. Kupując w aplikacji, można wybierać wśród szeregu produktów, które zostaną dostarczone pod wybrany adres przez kuriera InPost. To rozwiązanie, które zyskało na popularności zwłaszcza w ostatnim roku, gdy wielu z nas pozostało w domach, pracując zdalnie.

Jak zainstalować InPostFresh?

Co jest potrzebne, by korzystać z aplikacji? Niewiele – wystarczy ją pobrać ze sklepu i zainstalować. W procesie wstępnej konfiguracji należy podać kod pocztowy oraz adres e-mail. Miejsce odbioru przesyłki można wpisać ręcznie albo wybrać z poziomu mapy. W aplikacji można zamawiać nie tylko produkty spożywcze, ale także chemię, artykuły dla dzieci, produkty dla zwierząt oraz inne towary dostępne w ofercie marketów.

Obecnie aplikacja InPost Fresh działa jedynie na terenie Warszawy i umożliwia zamawianie zakupów z Makro. Być może w najbliższym czasie rozwiązanie będzie też dostępne w innych, dużych miastach.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...