Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Innowacyjne narzędzie Shopstory i inwestycja bValue

Poniedziałek, 5 Lipiec 2021

Shopstory to bardzo przydatne narzędzie, które zostało stworzone pod koniec 2020 roku przez Andrzeja Dąbrowskiego, Marcina Nogala i Szymona Węsierskiego. Lata pracy przy projektach dla największych marek pozwoliło im zdobyć ogromne doświadczenie i rozeznanie wśród klientów. Postanowili dać im produkt mogący rozwiązać niektóre z problemów.

O co chodzi w Shopstory?

Narzędzie to umożliwia osobom nietechnicznym budowanie stron w headless e-commerce bez udziału programistów. Twórcy Shopstory chcieli ułatwić zadanie osobom pracującym w działach marketingu, które codziennie wykonują mnóstwo zadań związanych z contentem, i muszą angażować wiele nowych osób, takich jak programiści czy designerzy. Każdy kreatywny pomysł wykraczający poza narzucone ramy w narzędziu do edycji treści związany jest z długim, bolesnym i kosztownym procesem.

Jak właściwie działa to narzędzie?

Shopstory integruje się bezpośrednio z CMS (ang. Content Management System), dzięki czemu osoby nietechniczne mogą tworzyć i edytować strony, a także prowadzić testy optymalizacyjne już po kilkunastu minutach. Nie muszą więc angażować osób postronnych. Ostatnio Shopstory udało się pozyskać inwestycję funduszu bValue. Marcel Animucki, Investment Manager w bValue, zaznacza, że to rozwiązanie może stać się jednym z niezbędnych rozwiązań w każdej większej firmie e-commerce.

Inwestycja bValue

Twórcy Shopstory po 6 miesiącach intensywnej pracy nad produktem uruchomili program pilotażowy, do którego zaprosili pięć ważnych marek DTC e-commerce. Prowadzą obecnie również rekrutację dla deweloperów zainteresowanych rozwijaniem narzędzia. Fundusz bValue pozwolił im rozwinąć skrzydła bez obawy o koszta. Teraz mogą prawdziwie rozwinąć skrzydła.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...