Innowacyjne narzędzie Shopstory i inwestycja bValue
Shopstory to bardzo przydatne narzędzie, które zostało stworzone pod koniec 2020 roku przez Andrzeja Dąbrowskiego, Marcina Nogala i Szymona Węsierskiego. Lata pracy przy projektach dla największych marek pozwoliło im zdobyć ogromne doświadczenie i rozeznanie wśród klientów. Postanowili dać im produkt mogący rozwiązać niektóre z problemów.
O co chodzi w Shopstory?
Narzędzie to umożliwia osobom nietechnicznym budowanie stron w headless e-commerce bez udziału programistów. Twórcy Shopstory chcieli ułatwić zadanie osobom pracującym w działach marketingu, które codziennie wykonują mnóstwo zadań związanych z contentem, i muszą angażować wiele nowych osób, takich jak programiści czy designerzy. Każdy kreatywny pomysł wykraczający poza narzucone ramy w narzędziu do edycji treści związany jest z długim, bolesnym i kosztownym procesem.
Jak właściwie działa to narzędzie?
Shopstory integruje się bezpośrednio z CMS (ang. Content Management System), dzięki czemu osoby nietechniczne mogą tworzyć i edytować strony, a także prowadzić testy optymalizacyjne już po kilkunastu minutach. Nie muszą więc angażować osób postronnych. Ostatnio Shopstory udało się pozyskać inwestycję funduszu bValue. Marcel Animucki, Investment Manager w bValue, zaznacza, że to rozwiązanie może stać się jednym z niezbędnych rozwiązań w każdej większej firmie e-commerce.
Inwestycja bValue
Twórcy Shopstory po 6 miesiącach intensywnej pracy nad produktem uruchomili program pilotażowy, do którego zaprosili pięć ważnych marek DTC e-commerce. Prowadzą obecnie również rekrutację dla deweloperów zainteresowanych rozwijaniem narzędzia. Fundusz bValue pozwolił im rozwinąć skrzydła bez obawy o koszta. Teraz mogą prawdziwie rozwinąć skrzydła.