Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Innowacyjne narzędzie Shopstory i inwestycja bValue

2021.07.05

Shopstory to bardzo przydatne narzędzie, które zostało stworzone pod koniec 2020 roku przez Andrzeja Dąbrowskiego, Marcina Nogala i Szymona Węsierskiego. Lata pracy przy projektach dla największych marek pozwoliło im zdobyć ogromne doświadczenie i rozeznanie wśród klientów. Postanowili dać im produkt mogący rozwiązać niektóre z problemów.

O co chodzi w Shopstory?

Narzędzie to umożliwia osobom nietechnicznym budowanie stron w headless e-commerce bez udziału programistów. Twórcy Shopstory chcieli ułatwić zadanie osobom pracującym w działach marketingu, które codziennie wykonują mnóstwo zadań związanych z contentem, i muszą angażować wiele nowych osób, takich jak programiści czy designerzy. Każdy kreatywny pomysł wykraczający poza narzucone ramy w narzędziu do edycji treści związany jest z długim, bolesnym i kosztownym procesem.

Jak właściwie działa to narzędzie?

Shopstory integruje się bezpośrednio z CMS (ang. Content Management System), dzięki czemu osoby nietechniczne mogą tworzyć i edytować strony, a także prowadzić testy optymalizacyjne już po kilkunastu minutach. Nie muszą więc angażować osób postronnych. Ostatnio Shopstory udało się pozyskać inwestycję funduszu bValue. Marcel Animucki, Investment Manager w bValue, zaznacza, że to rozwiązanie może stać się jednym z niezbędnych rozwiązań w każdej większej firmie e-commerce.

Inwestycja bValue

Twórcy Shopstory po 6 miesiącach intensywnej pracy nad produktem uruchomili program pilotażowy, do którego zaprosili pięć ważnych marek DTC e-commerce. Prowadzą obecnie również rekrutację dla deweloperów zainteresowanych rozwijaniem narzędzia. Fundusz bValue pozwolił im rozwinąć skrzydła bez obawy o koszta. Teraz mogą prawdziwie rozwinąć skrzydła.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...