Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

Innowacyjne narzędzie Shopstory i inwestycja bValue

2021.07.05

Shopstory to bardzo przydatne narzędzie, które zostało stworzone pod koniec 2020 roku przez Andrzeja Dąbrowskiego, Marcina Nogala i Szymona Węsierskiego. Lata pracy przy projektach dla największych marek pozwoliło im zdobyć ogromne doświadczenie i rozeznanie wśród klientów. Postanowili dać im produkt mogący rozwiązać niektóre z problemów.

O co chodzi w Shopstory?

Narzędzie to umożliwia osobom nietechnicznym budowanie stron w headless e-commerce bez udziału programistów. Twórcy Shopstory chcieli ułatwić zadanie osobom pracującym w działach marketingu, które codziennie wykonują mnóstwo zadań związanych z contentem, i muszą angażować wiele nowych osób, takich jak programiści czy designerzy. Każdy kreatywny pomysł wykraczający poza narzucone ramy w narzędziu do edycji treści związany jest z długim, bolesnym i kosztownym procesem.

Jak właściwie działa to narzędzie?

Shopstory integruje się bezpośrednio z CMS (ang. Content Management System), dzięki czemu osoby nietechniczne mogą tworzyć i edytować strony, a także prowadzić testy optymalizacyjne już po kilkunastu minutach. Nie muszą więc angażować osób postronnych. Ostatnio Shopstory udało się pozyskać inwestycję funduszu bValue. Marcel Animucki, Investment Manager w bValue, zaznacza, że to rozwiązanie może stać się jednym z niezbędnych rozwiązań w każdej większej firmie e-commerce.

Inwestycja bValue

Twórcy Shopstory po 6 miesiącach intensywnej pracy nad produktem uruchomili program pilotażowy, do którego zaprosili pięć ważnych marek DTC e-commerce. Prowadzą obecnie również rekrutację dla deweloperów zainteresowanych rozwijaniem narzędzia. Fundusz bValue pozwolił im rozwinąć skrzydła bez obawy o koszta. Teraz mogą prawdziwie rozwinąć skrzydła.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...