Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Marzec 2024

IAB MIXX Awards przedłuża termin wysyłania zgłoszeń

2021.09.01

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy chcieli wziąć udział w MIXX Awards 2021, ale z jakiegoś powodu nie zdążyli. Termin wysyłania zgłoszeń został przedłużony do 6 września, do godziny 23.59.

Na czym polega konkurs?

MIXX Awards 2021, konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, ma na celu odnalezienie najbardziej kreatywnych i skutecznych pomysłów. Konkretne kampanie jury – złożone z ekspertów – ocenia jako całość, rozpatrując je pod kątem strategii, kreacji, wykonania i wykorzystania mediów. Bierze też pod uwagę efektywność i ROI (zwrot z inwestycji). Nie jest tutaj ważny budżet, liczą się rezultaty, które może przynieść kampania. Najlepszy projekt powinien zachęcać do interakcji z marką, przedstawiać owocne metody związane z reklamą cyfrową, jak również inspirować i przewidywać kierunki rozwoju branży.

Co czeka wygranych

Konkurs ma 16 kategorii. Są to: Best Use of Social Media, Brand Awareness and Positioning, Commerce, Content Marketing, Cross Media Integration, Data Driven & Precision Marketing, Digital Experience, Games & eSport, Innovation & Smart Solution, Launch, Limited Budget, Offline Digitizing, Online Marketing with Influencer, Perfomance Marketing, Public Service, non-profit campaign & CSR i UX. Zwycięzcy zostaną wyłonieni pod koniec listopada. Twórca najlepszej kampanii zdobędzie nagrodę Best in Show, natomiast pozostali otrzymają następujące tytuły: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Polecamy