Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

IAB MIXX Awards przedłuża termin wysyłania zgłoszeń

2021.09.01

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy chcieli wziąć udział w MIXX Awards 2021, ale z jakiegoś powodu nie zdążyli. Termin wysyłania zgłoszeń został przedłużony do 6 września, do godziny 23.59.

Na czym polega konkurs?

MIXX Awards 2021, konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, ma na celu odnalezienie najbardziej kreatywnych i skutecznych pomysłów. Konkretne kampanie jury – złożone z ekspertów – ocenia jako całość, rozpatrując je pod kątem strategii, kreacji, wykonania i wykorzystania mediów. Bierze też pod uwagę efektywność i ROI (zwrot z inwestycji). Nie jest tutaj ważny budżet, liczą się rezultaty, które może przynieść kampania. Najlepszy projekt powinien zachęcać do interakcji z marką, przedstawiać owocne metody związane z reklamą cyfrową, jak również inspirować i przewidywać kierunki rozwoju branży.

Co czeka wygranych

Konkurs ma 16 kategorii. Są to: Best Use of Social Media, Brand Awareness and Positioning, Commerce, Content Marketing, Cross Media Integration, Data Driven & Precision Marketing, Digital Experience, Games & eSport, Innovation & Smart Solution, Launch, Limited Budget, Offline Digitizing, Online Marketing with Influencer, Perfomance Marketing, Public Service, non-profit campaign & CSR i UX. Zwycięzcy zostaną wyłonieni pod koniec listopada. Twórca najlepszej kampanii zdobędzie nagrodę Best in Show, natomiast pozostali otrzymają następujące tytuły: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...