Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Hiszpańska influencerka stworzona przez AI – ile zarabia miesięcznie? Poznajcie Aitanę

2023.11.29

Aitana to pierwsza hiszpańska influencerka, która została wykreowana przez sztuczną inteligencję. 25-letnia „mieszkanka” Barcelony zarabia na działaniach w social mediach nawet 10 tys. euro miesięcznie. Co jeszcze o niej wiemy?

Aitana – influencerka sportowa

Autorem projektu influencerki stworzonej przez AI jest Rubén Cruz, założyciel agencji reklamowej The Clueless, która miała problemy finansowe i wpadła na pomysł, by stworzyć własnego influencera. Aitana jest miłośniczką fitnessu, opisuje się ją jako towarzyską i opiekuńczą. Obecnie ma 152 tys. obserwujących na Instagramie i może pochwalić się współpracami, które generują do 10 tys. euro zysku miesięcznie – reklamuje głównie odżywki i sprzęt sportowy.

Dochody generowane przez Aitanę

Dochody Aitany można określić jako rozproszone. Zarabia trochę ponad 1000 euro za reklamę, niedawno została twarzą firmy sprzedającej suplementy sportowe, a jej zdjęcia w bieliźnie znajdziemy na Fanvue, platformie podobnej do OnlyFans. Co tydzień cały zespół hiszpańskiej agencji spotyka się, aby planować życie Aitany – decydują, co będzie robić w ciągu tygodnia, jakie miejsca odwiedzi i jakie zdjęcia opublikuje.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...