Grupa Monnari podsumowuje II kwartał 2025 roku
Grupa Monnari szacuje, że w drugim kwartale 2025 roku osiągnęła przychody na poziomie około 79,3 mln zł, co oznacza wzrost o 10,4% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego.
Pierwsze półrocze 2025
W pierwszym półroczu 2025 roku Grupa Monnari osiągnęła przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 157,3 mln zł, co stanowi wzrost o 9,2% rok do roku. Marża brutto na sprzedaży towarów w drugim kwartale 2025 roku wyniosła 62,3% – w porównaniu do 64,9% w analogicznym okresie 2024 roku. Z kolei w całym pierwszym półroczu 2025 roku marża brutto wyniosła 59,3%, a rok wcześniej osiągnęła poziom 61,4%.
Monnari stawia na rozwój swojej sieci
Na koniec czerwca 2025 roku Grupa Monnari dysponowała siecią 304 salonów sprzedaży w porównaniu do 210 salonów rok wcześniej. W skład sieci wchodzi 185 własnych salonów Monnari, 17 franczyzowych punktów Monnari, 6 salonów Femestage oraz 96 franczyzowych salonów 5.10.15. Łączna powierzchnia sprzedażowa wynosi około 55,8 tys. m², wobec 45,5 tys. m² na koniec czerwca 2024 roku. Oznacza to wzrost powierzchni handlowej o około 20% oraz zwiększenie liczby salonów o około 44,8% rdr.