Dzisiaj mamy: Sobota, 2 Grudzień 2023

Go Sport Polska zyska nowego właściciela

2022.04.13

We wtorek, 12 kwietnia br., Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podał informację, że Sportsdirect.com Poland złożył wniosek w sprawie przejęcia kontroli nad GO Sport Polska. Firma ta miała zostać wystawiona na sprzedaż. Wcześniej została kupiona przez singapurską spółkę Sportmaster, której właściciele mają rosyjskie pochodzenie.

Sprzedaż artykułów sportowych – stacjonarna i online

Go Sport Polska zajmuje się sprzedażą detaliczną produktów sportowych, takich jak odzież, obuwie i sprzęt. Posiada 26 sklepów stacjonarnych w 15 miastach oraz e-sklep. Sports Direct również działa w zakresie sprzedaży detalicznej artykułów sportowych. Posiada 13 sklepów stacjonarnych w 10 miastach.

Sports Direct – skąd pochodzi?

Sports Direct należy do grupy kapitałowej Frasers Group plc., która ma w swoim posiadaniu wiele markowych sklepów sportowych, fitness, luksusowych i lifestyle’owych premium. Prowadzi sprzedaż w ponad 20 krajach, również w kanale online.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...