Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Go Sport Polska zyska nowego właściciela

Środa, 13 Kwiecień 2022

We wtorek, 12 kwietnia br., Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podał informację, że Sportsdirect.com Poland złożył wniosek w sprawie przejęcia kontroli nad GO Sport Polska. Firma ta miała zostać wystawiona na sprzedaż. Wcześniej została kupiona przez singapurską spółkę Sportmaster, której właściciele mają rosyjskie pochodzenie.

Sprzedaż artykułów sportowych – stacjonarna i online

Go Sport Polska zajmuje się sprzedażą detaliczną produktów sportowych, takich jak odzież, obuwie i sprzęt. Posiada 26 sklepów stacjonarnych w 15 miastach oraz e-sklep. Sports Direct również działa w zakresie sprzedaży detalicznej artykułów sportowych. Posiada 13 sklepów stacjonarnych w 10 miastach.

Sports Direct – skąd pochodzi?

Sports Direct należy do grupy kapitałowej Frasers Group plc., która ma w swoim posiadaniu wiele markowych sklepów sportowych, fitness, luksusowych i lifestyle’owych premium. Prowadzi sprzedaż w ponad 20 krajach, również w kanale online.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...