Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

Fundacja Pomagam z akcją Firmy dla Ukrainy

2022.03.01

Na stronie internetowej fundacji Pomagam pojawiło się hasło „Firmy dla Ukrainy”. Oznacza to możliwość zakładania zbiórek firmowych w ramach akcji #SolidarniZUkrainą.

Jak założyć zbiórkę firmową?

Aby dołączyć do tego przedsięwzięcia, wystarczy uruchomić tzw. zbiórkę-wirtualną puszkę, która stanie się elementem większej zbiórki. Jednym zadaniem firmy będzie jej wypromowanie, wszystkie koszty pokrywa portal Pomagam.pl. Cała kwota przeznaczona zostanie na pomoc humanitarną dla Ukrainy. Przedstawiamy krótką instrukcję: odwiedź stronę https://pomagam.pl/firmydlaukrainy, tam załóż wirtualną puszkę i zamieść krótki opis (napisz, kim jesteś i dlaczego namawiasz do pomocy finansowej). Następnie udostępnij link w mediach społecznościowych lub innych miejscach.

Kto już dołączył?

Mnóstwo firm zdecydowało się na współpracę z fundacją Pomagam. Zebrane zostało już niemal 8,5 mln zł. Na tego typu działania zdecydowali się m.in.: Smart Platinium, Szostak Clinic, QCZAJTeam Daniel Kuczaj, Bezmięsny czy Nowy Marketing. Jeżeli chcesz dołączyć, pamiętaj, by poświęcić chwilę na odpowiedni opis, który zachęci odbiorców do wpłacania pieniędzy na zbiórkę.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...