Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Wrzesień 2022

Fundacja Pomagam z akcją Firmy dla Ukrainy

2022.03.01

Na stronie internetowej fundacji Pomagam pojawiło się hasło „Firmy dla Ukrainy”. Oznacza to możliwość zakładania zbiórek firmowych w ramach akcji #SolidarniZUkrainą.

Jak założyć zbiórkę firmową?

Aby dołączyć do tego przedsięwzięcia, wystarczy uruchomić tzw. zbiórkę-wirtualną puszkę, która stanie się elementem większej zbiórki. Jednym zadaniem firmy będzie jej wypromowanie, wszystkie koszty pokrywa portal Pomagam.pl. Cała kwota przeznaczona zostanie na pomoc humanitarną dla Ukrainy. Przedstawiamy krótką instrukcję: odwiedź stronę https://pomagam.pl/firmydlaukrainy, tam załóż wirtualną puszkę i zamieść krótki opis (napisz, kim jesteś i dlaczego namawiasz do pomocy finansowej). Następnie udostępnij link w mediach społecznościowych lub innych miejscach.

Kto już dołączył?

Mnóstwo firm zdecydowało się na współpracę z fundacją Pomagam. Zebrane zostało już niemal 8,5 mln zł. Na tego typu działania zdecydowali się m.in.: Smart Platinium, Szostak Clinic, QCZAJTeam Daniel Kuczaj, Bezmięsny czy Nowy Marketing. Jeżeli chcesz dołączyć, pamiętaj, by poświęcić chwilę na odpowiedni opis, który zachęci odbiorców do wpłacania pieniędzy na zbiórkę.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...
#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

2022.09.02
Pinterest już dawno przestał być witryną służącą tylko do gromadzenia inspiracji. Dziś to przede wszystkim prężna platforma społecznościowa, której lepiej nie bagatelizować, gdy chodzi o promocję sklepu internetowego. Umiejętne korzystanie z niej może rozpowszechnić znajomość Twojej marki, wygenerować ruch na stronie sklepu, a także znacząco zwiększyć sprzedaż.