Dzisiaj mamy: Sobota, 2 Grudzień 2023

Fundacja Pomagam z akcją Firmy dla Ukrainy

2022.03.01

Na stronie internetowej fundacji Pomagam pojawiło się hasło „Firmy dla Ukrainy”. Oznacza to możliwość zakładania zbiórek firmowych w ramach akcji #SolidarniZUkrainą.

Jak założyć zbiórkę firmową?

Aby dołączyć do tego przedsięwzięcia, wystarczy uruchomić tzw. zbiórkę-wirtualną puszkę, która stanie się elementem większej zbiórki. Jednym zadaniem firmy będzie jej wypromowanie, wszystkie koszty pokrywa portal Pomagam.pl. Cała kwota przeznaczona zostanie na pomoc humanitarną dla Ukrainy. Przedstawiamy krótką instrukcję: odwiedź stronę https://pomagam.pl/firmydlaukrainy, tam załóż wirtualną puszkę i zamieść krótki opis (napisz, kim jesteś i dlaczego namawiasz do pomocy finansowej). Następnie udostępnij link w mediach społecznościowych lub innych miejscach.

Kto już dołączył?

Mnóstwo firm zdecydowało się na współpracę z fundacją Pomagam. Zebrane zostało już niemal 8,5 mln zł. Na tego typu działania zdecydowali się m.in.: Smart Platinium, Szostak Clinic, QCZAJTeam Daniel Kuczaj, Bezmięsny czy Nowy Marketing. Jeżeli chcesz dołączyć, pamiętaj, by poświęcić chwilę na odpowiedni opis, który zachęci odbiorców do wpłacania pieniędzy na zbiórkę.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...