Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Fintech PayEye przeszedł serię testów

2023.01.17

PayEye to globalny fintech i pierwsza na świecie technologia biometryczna, która wykorzystuje fuzję biometrii tęczówki oka i twarzy. Niedawno spółka otrzymała certyfikat FIDO Biometric Component Certification. Oznacza to, że można bezpiecznie korzystać z jej usług.

Odporność na ataki

Certyfikacja FIDO opierała się na serii testów przeprowadzanych przez niezależne, akredytowane laboratorium. Miały one na celu ocenę skuteczności wdrożonego przez PayEye rozpoznawania biometrycznego oraz odporność tego systemu na ataki prezentacyjne. Spółka przedstawiła swój najnowszy terminal biometryczny eyePOS 2.0, który został wyposażony w autorski algorytm rozpoznawania tęczówki. Współpracę przy projekcie certyfikacji podjęła amerykańska firma iBeta.

Jak korzystać z PayEye?

Wcześniej wspomniany terminal przeszedł serię testów – został poddany czternastu różnym typom ataków zdefiniowanych przez protokoły testowe FIDO i odparł ponad 300 prób ataków. Uzyskał dzięki temu zerowy wskaźnik błędu akceptacji ataków. PayEye umożliwia realizację transakcji płatniczych w bardzo prosty sposób – wystarczy jedno spojrzenie. Aby skorzystać z tej technologii, należy pobrać aplikację mobilną, zarejestrować się, zrobić sobie zdjęcie i podpiąć kartę płatniczą.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...