Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

Richemont i Farfetch planują współpracę w zakresie e-sprzedaży

2021.11.18

Marki z sektora odzieży luksusowej czują potrzebę rozwinięcia sprzedaży o kanały online. Richemont, gigant z sektora odzieży premium, rozpoczął rozmowy z Farfetch, firmą odpowiedzialną za technologię SaaS, wspierającą sprzedaż stacjonarną.

Richemont planuje sprzedaż on-line

Rozmowy pomiędzy Richemont  i Farfetch są pilnie śledzone przez branżę fashion. Richemont to gigant w sprzedaży dóbr luksusowych, który swoje produkty oferuje aż w 973 sklepach. Niedługo placówki stacjonarne mają zyskać technologiczne wsparcie, umożliwiające klientom dokonywanie zakupów on-line. Farfetch natomiast to jedna z najpopularniejszych na świecie platform do sprzedaży luksusowej mody, biżuterii i akcesoriów on-line. W trakcie rozmów brane są pod uwagę różne formy współpracy.

Farfetch – marketplace dla luksusowych marek

Farfetch to platforma działająca w systemie marketplace, która od ponad 10 lat pośredniczy w sprzedaży pomiędzy luksusowymi markami i ekskluzywnymi domami handlowymi a klientami. Firma nie zajmuje się sprzedażą bezpośrednią, a jedynie pośredniczy pomiędzy sprzedawcą a klientem i nie posiada własnych magazynów.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...