Richemont i Farfetch planują współpracę w zakresie e-sprzedaży
Marki z sektora odzieży luksusowej czują potrzebę rozwinięcia sprzedaży o kanały online. Richemont, gigant z sektora odzieży premium, rozpoczął rozmowy z Farfetch, firmą odpowiedzialną za technologię SaaS, wspierającą sprzedaż stacjonarną.
Richemont planuje sprzedaż on-line
Rozmowy pomiędzy Richemont i Farfetch są pilnie śledzone przez branżę fashion. Richemont to gigant w sprzedaży dóbr luksusowych, który swoje produkty oferuje aż w 973 sklepach. Niedługo placówki stacjonarne mają zyskać technologiczne wsparcie, umożliwiające klientom dokonywanie zakupów on-line. Farfetch natomiast to jedna z najpopularniejszych na świecie platform do sprzedaży luksusowej mody, biżuterii i akcesoriów on-line. W trakcie rozmów brane są pod uwagę różne formy współpracy.
Farfetch – marketplace dla luksusowych marek
Farfetch to platforma działająca w systemie marketplace, która od ponad 10 lat pośredniczy w sprzedaży pomiędzy luksusowymi markami i ekskluzywnymi domami handlowymi a klientami. Firma nie zajmuje się sprzedażą bezpośrednią, a jedynie pośredniczy pomiędzy sprzedawcą a klientem i nie posiada własnych magazynów.