Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

Richemont i Farfetch planują współpracę w zakresie e-sprzedaży

2021.11.18

Marki z sektora odzieży luksusowej czują potrzebę rozwinięcia sprzedaży o kanały online. Richemont, gigant z sektora odzieży premium, rozpoczął rozmowy z Farfetch, firmą odpowiedzialną za technologię SaaS, wspierającą sprzedaż stacjonarną.

Richemont planuje sprzedaż on-line

Rozmowy pomiędzy Richemont  i Farfetch są pilnie śledzone przez branżę fashion. Richemont to gigant w sprzedaży dóbr luksusowych, który swoje produkty oferuje aż w 973 sklepach. Niedługo placówki stacjonarne mają zyskać technologiczne wsparcie, umożliwiające klientom dokonywanie zakupów on-line. Farfetch natomiast to jedna z najpopularniejszych na świecie platform do sprzedaży luksusowej mody, biżuterii i akcesoriów on-line. W trakcie rozmów brane są pod uwagę różne formy współpracy.

Farfetch – marketplace dla luksusowych marek

Farfetch to platforma działająca w systemie marketplace, która od ponad 10 lat pośredniczy w sprzedaży pomiędzy luksusowymi markami i ekskluzywnymi domami handlowymi a klientami. Firma nie zajmuje się sprzedażą bezpośrednią, a jedynie pośredniczy pomiędzy sprzedawcą a klientem i nie posiada własnych magazynów.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...