Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Estoński Paywerk zadebiutował na polskim rynku. Oferuje płatności odroczone

2022.09.19

Kolejny fintech wkracza na polski rynek, by zaoferować klientom usługę BNPL, czyli odroczone płatności. Tym razem jest to estoński Paywerk, który zadebiutował w naszym kraju we wrześniu. Firma planuje współpracę z bankami oraz instytucjami pożyczkowymi.

Nowe rozwiązanie

Klienci korzystający z usług Paywerk zyskają dostęp do różnych pożyczkodawców. Takie rozwiązanie pozwoli sklepom internetowym utrzymać wysoki poziom konwersji, a użytkownikom da możliwość wyboru. Pierwszym partnerem fintechu jest Inbank. Limit odraczanej transakcji wynosi 10 tys. zł, co okaże się bardzo atrakcyjne dla e-sklepów, w których asortymencie znajdują się produkty o wysokiej wartości.

Jak działa Paywerk?

Paywerk opiera swoją działalność na kartach płatniczych. Klient udostępnia dane ze swojej karty od razu, jednak środki są pobierane dopiero po 30 dniach (lub w trzech ratach). Osoba odraczająca swoją płatność nie musi więc pamiętać o uregulowaniu należności, ponieważ dzieje się to automatycznie. Integracji z fintechem można dokonać za pomocą specjalnej wtyczki lub konwersji API.

Źródło zdjęcia: LI Paywerk

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...