Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

Elon Musk ostatecznie przejmuje Twittera i zwalnia kierowników

2022.10.28

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Elon Musk przejmuje Twittera. 28 października br. transakcja została sfinalizowana, a nowy właściciel postanowił zwolnić czołowych menadżerów. Przyczyną ma być wprowadzanie go w błąd, jeżeli chodzi o liczbę fałszywych kont zarejestrowanych na portalu.

Zamieszanie z kupnem

Musk już w maju informował, że Twitter nie przekazuje mu prawdziwych informacji dotyczących fake kont. Z kolei w lipcu postanowił zrezygnować z zakupu, przez co został pozwany. Na początku listopada potwierdził jednak plan kupna Twittera za 44 miliardy dolarów. Podzielił się charakterystycznym wpisem: „the bird is freed”.

Kto dokładnie został zwolniony?

Miliarder już dawno temu zapowiadał przywrócenie wolności słowa na Twitterze, zmianę algorytmów, redukcję etatów, a także walkę z botami i wszelkiego rodzaju fałszywymi kontami. Pierwszego dnia po przejęciu zwolnieni zostali czołowi menadżerowie: dyrektor generalny Parag Agrawal, dyrektor finansowy Ned Segal i dyrektor do spraw prawnych Vijaya Gadde.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...