Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Elon Musk ostatecznie przejmuje Twittera i zwalnia kierowników

2022.10.28

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Elon Musk przejmuje Twittera. 28 października br. transakcja została sfinalizowana, a nowy właściciel postanowił zwolnić czołowych menadżerów. Przyczyną ma być wprowadzanie go w błąd, jeżeli chodzi o liczbę fałszywych kont zarejestrowanych na portalu.

Zamieszanie z kupnem

Musk już w maju informował, że Twitter nie przekazuje mu prawdziwych informacji dotyczących fake kont. Z kolei w lipcu postanowił zrezygnować z zakupu, przez co został pozwany. Na początku listopada potwierdził jednak plan kupna Twittera za 44 miliardy dolarów. Podzielił się charakterystycznym wpisem: „the bird is freed”.

Kto dokładnie został zwolniony?

Miliarder już dawno temu zapowiadał przywrócenie wolności słowa na Twitterze, zmianę algorytmów, redukcję etatów, a także walkę z botami i wszelkiego rodzaju fałszywymi kontami. Pierwszego dnia po przejęciu zwolnieni zostali czołowi menadżerowie: dyrektor generalny Parag Agrawal, dyrektor finansowy Ned Segal i dyrektor do spraw prawnych Vijaya Gadde.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...