Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Elon Musk ostatecznie przejmuje Twittera i zwalnia kierowników

2022.10.28

Jakiś czas temu pisaliśmy o tym, że Elon Musk przejmuje Twittera. 28 października br. transakcja została sfinalizowana, a nowy właściciel postanowił zwolnić czołowych menadżerów. Przyczyną ma być wprowadzanie go w błąd, jeżeli chodzi o liczbę fałszywych kont zarejestrowanych na portalu.

Zamieszanie z kupnem

Musk już w maju informował, że Twitter nie przekazuje mu prawdziwych informacji dotyczących fake kont. Z kolei w lipcu postanowił zrezygnować z zakupu, przez co został pozwany. Na początku listopada potwierdził jednak plan kupna Twittera za 44 miliardy dolarów. Podzielił się charakterystycznym wpisem: „the bird is freed”.

Kto dokładnie został zwolniony?

Miliarder już dawno temu zapowiadał przywrócenie wolności słowa na Twitterze, zmianę algorytmów, redukcję etatów, a także walkę z botami i wszelkiego rodzaju fałszywymi kontami. Pierwszego dnia po przejęciu zwolnieni zostali czołowi menadżerowie: dyrektor generalny Parag Agrawal, dyrektor finansowy Ned Segal i dyrektor do spraw prawnych Vijaya Gadde.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...