Dzisiaj mamy: Niedziela, 27 Listopad 2022

EKOzwroty w paczkomatach. Do inicjatywy dołącza CCC

2022.08.04

InPost dzieli się nową inicjatywą – możliwością dokonania EKOzwrotu. Pomysł powstał w trosce o środowisko – pozwala dawać przedmiotom drugie życie przy użyciu dowolnego paczkomatu, całkowicie bezpłatnie.

Jakie przedmioty można oddawać?

Usługa EKOzwroty pojawiła się dzięki wspólnym działaniom z Fundacją Odzyskaj Środowisko. InPost zachęca swoich klientów do wprowadzenia w życie zasad zero waste. W paczkomacie można nadawać różne nadające się do użytku przedmioty – sprzęt elektroniczny, małe AGD, książki czy tekstylia. Do projektu dołączyła również marka CCC, dlatego InPost pozwala oddawać także niepotrzebne obuwie. Za każdą oddaną parę butów firma oferuje 10-procentowy rabat.

Jak oddać nieużywany przedmiot?

Aby dokonać EKOzwrotu, wystarczy wejść na stronę inpost.pl/ekozwroty, a następnie wypełnić formularz, przygotować paczkę, napisać na niej kod i nadać przesyłkę w dowolnym paczkomacie. Paczka trafi do profesjonalnej firmy, która oceni sprawność przedmiotu i możliwość jego ponownego wykorzystania. Zostanie też poddany testom w zgodzie z normami unijnymi.

źródło zdjęcia: https://www.linkedin.com/company/ccc_group/

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...
#EcomersyBasic #52: Zakładka „O nas” – jak pokazać sklep w najlepszym świetle?

#EcomersyBasic #52: Zakładka „O nas” – jak pokazać sklep w najlepszym świetle?

2022.10.28
Chcesz, żeby osoby odwiedzające Twój sklep internetowy mogły lepiej poznać stworzoną przez Ciebie markę? Zależy Ci, aby potencjalni klienci zapamiętali najważniejsze informacje, a przy tym poczuli się zachęceni do pozostania na stronie? W takim razie powinieneś się przekonać, jaki potencjał kryje w sobie zakładka „O nas”. Co warto w niej...