Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Edrone rozpoczyna współpracę z 7Hype i wkracza na włoski rynek

Wtorek, 21 Wrzesień 2021

Włoski lider w sektorze marketing automation 7Hype i Edrone rozpoczynają współpracę. Obie firmy zadeklarowały, że przeznaczą ponad milion złotych na to, by wejść z usługami polskiej marki na włoski rynek. Sektor e-commerce w tym państwie tylko w ostatnim roku urósł aż o 35%, a inwestorzy liczą, że ich działania napędzą dalszy rozwój.

Włoski rynek e-commerce wzbogaci się o rozwiązania od polskiej firmy

Strategiczne partnerstwo 7Hype i Edrone ma dać włoskim sprzedawcom internetowym jeszcze więcej możliwości. 7Hype to lider włoskiego rynku marketing automation oraz firma związana bezpośrednio z Grupą Giglio – zarządzającą platformami internetowymi, obsługujący sklepy z branży fashion, design, spożywczej i medycznej. Edrone natomiast jest to polska firma, oferująca usługi z zakresu Instant ROI i Customer Experience dla e-commerce.

Edrone wkracza na rynek włoski

Współpraca pomiędzy firmami ma na celu dotarcie do nowych klientów przez 7Hype, gdzie Edrone zwiększy potencjał marketingowy marki. 7Hype będzie mogło wdrażać rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji u swoich klientów, będąca przy tym jedynym dystrybutorem usług Edrone we Włoszech, które będą oferowane w pakietach razem z własną ofertą. Tym samym zyskają oni szereg nowych rozwiązań, m.in. poprawią możliwości przewidywania potrzeb klientów, czy zyskają możliwość wdrożenia w sklepie zakupów głosem. Włochy to już kolejny punkt na mapie ekspansji zagranicznej Edrone.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...