Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

Edrone rozpoczyna współpracę z 7Hype i wkracza na włoski rynek

2021.09.21

Włoski lider w sektorze marketing automation 7Hype i Edrone rozpoczynają współpracę. Obie firmy zadeklarowały, że przeznaczą ponad milion złotych na to, by wejść z usługami polskiej marki na włoski rynek. Sektor e-commerce w tym państwie tylko w ostatnim roku urósł aż o 35%, a inwestorzy liczą, że ich działania napędzą dalszy rozwój.

Włoski rynek e-commerce wzbogaci się o rozwiązania od polskiej firmy

Strategiczne partnerstwo 7Hype i Edrone ma dać włoskim sprzedawcom internetowym jeszcze więcej możliwości. 7Hype to lider włoskiego rynku marketing automation oraz firma związana bezpośrednio z Grupą Giglio – zarządzającą platformami internetowymi, obsługujący sklepy z branży fashion, design, spożywczej i medycznej. Edrone natomiast jest to polska firma, oferująca usługi z zakresu Instant ROI i Customer Experience dla e-commerce.

Edrone wkracza na rynek włoski

Współpraca pomiędzy firmami ma na celu dotarcie do nowych klientów przez 7Hype, gdzie Edrone zwiększy potencjał marketingowy marki. 7Hype będzie mogło wdrażać rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji u swoich klientów, będąca przy tym jedynym dystrybutorem usług Edrone we Włoszech, które będą oferowane w pakietach razem z własną ofertą. Tym samym zyskają oni szereg nowych rozwiązań, m.in. poprawią możliwości przewidywania potrzeb klientów, czy zyskają możliwość wdrożenia w sklepie zakupów głosem. Włochy to już kolejny punkt na mapie ekspansji zagranicznej Edrone.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...