eCommerce Factory dalej się rozwija i przejmuje Gepetto
Spółka eCommerce Factory (wcześniej Bezokularow.pl S.A.) konsekwentnie realizuje wcześniej wyznaczoną strategię rozwoju. Firma kupiła sklep Gepetto (weargepetto.pl) – właściciela marki okularów o tej samej nazwie. Celem było zdywersyfikowanie oferty marek prywatnych i zapewnienie klientom dostępu do produktów z drewnianymi elementami.
Sprzedaż drewnianych okularów
Na początku marca 2024 roku do portfolio marek okularowych należących do eCommerce Factory S.A. dołączyło Gepetto, które istnieje na rynku od ponad 10 lat i która jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swojej oferty drewniane okulary przeciwsłoneczne i oprawki korekcyjne. eCommerce Factory S.A. postanowiło przejąć Gepetto wraz z całym asortymentem oraz witryną sklepu weargepetto.pl. Okulary tego brandu będą dostępne w regularnej sprzedaży, w sklepie wOkularach.pl, w ramach którego eCommerce Factory prowadzi sprzedaż okularów swoich marek własnych – Senja i SIYU.
„Tak” dla ekologii i automatyzacji
eCommerce Factory S.A. już od dłuższego czasu stara się wprowadzać przyjazne dla środowiska rozwiązania, takie jak ekologiczne materiały do pakowania przesyłek klientów. Spółka zdecydowała też o całkowitym przejściu na paragony elektroniczne czy odsprzedaż po niższej cenie produktów z uszkodzonymi opakowaniami lub takich, które mogą się przeterminować. Dla eCommerce Factory S.A. ważna jest też automatyzacja magazynu.