Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

E-obuwie zyska pół miliarda dotacji od japońskiego SoftBanku

2021.07.07

Z pewnością znacie eobuwie.pl. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych. Teraz działalność tego giganta postanowił wesprzeć japoński SoftBank, który zainwestuję 500 milionów złotych w umocnienie pozycji marki na rynku. O transakcji było głośno już od początku roku, kiedy o jej zwiastunach poinformował Reuters.

Eobuwie.pl staje przed wielką szansą

Pieniądze zainwestowane przez SoftBank Vision Fund 2 mają pomóc polskiemu gigantowi obuwniczemu w podbiciu nowych rynków sprzedaży. Marka ma otworzyć swoje centra logistyczne poza granicami Polski oraz skupić się na dalszym rozwoju usług. Inwestycja ta wiąże się bezpośrednio z zapowiadanym debiutem giełdowym. Zgodnie z zapowiedziami ma on nastąpić w ciągu 1-2 lat.

Wsparcie merytoryczne

Jednak współpraca SoftBanku z Grupą CCC, do której należy e-obuwie.pl, nie ogranicza się do wsparcia finansowego. To także kwestie merytoryczne. Wraz z inwestycją do rady nadzorczej eobuwie.pl ma dołączyć Karol Niewiadomski, pełniący funkcję dyrektora inwestycyjnego w SoftBanku. Dzięki poszerzeniu składu personalnego marka ma zyskać większy potencjał do rozwoju na polu technicznym oraz sprzedażowym.

O tym, czym zaowocuje współpraca Grupy CCC z japońskim SoftBankiem, przekonamy się w najbliższych miesiącach.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...