Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

E-obuwie zyska pół miliarda dotacji od japońskiego SoftBanku

2021.07.07

Z pewnością znacie eobuwie.pl. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych. Teraz działalność tego giganta postanowił wesprzeć japoński SoftBank, który zainwestuję 500 milionów złotych w umocnienie pozycji marki na rynku. O transakcji było głośno już od początku roku, kiedy o jej zwiastunach poinformował Reuters.

Eobuwie.pl staje przed wielką szansą

Pieniądze zainwestowane przez SoftBank Vision Fund 2 mają pomóc polskiemu gigantowi obuwniczemu w podbiciu nowych rynków sprzedaży. Marka ma otworzyć swoje centra logistyczne poza granicami Polski oraz skupić się na dalszym rozwoju usług. Inwestycja ta wiąże się bezpośrednio z zapowiadanym debiutem giełdowym. Zgodnie z zapowiedziami ma on nastąpić w ciągu 1-2 lat.

Wsparcie merytoryczne

Jednak współpraca SoftBanku z Grupą CCC, do której należy e-obuwie.pl, nie ogranicza się do wsparcia finansowego. To także kwestie merytoryczne. Wraz z inwestycją do rady nadzorczej eobuwie.pl ma dołączyć Karol Niewiadomski, pełniący funkcję dyrektora inwestycyjnego w SoftBanku. Dzięki poszerzeniu składu personalnego marka ma zyskać większy potencjał do rozwoju na polu technicznym oraz sprzedażowym.

O tym, czym zaowocuje współpraca Grupy CCC z japońskim SoftBankiem, przekonamy się w najbliższych miesiącach.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...