Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

E-obuwie zyska pół miliarda dotacji od japońskiego SoftBanku

Środa, 7 Lipiec 2021

Z pewnością znacie eobuwie.pl. To jeden z najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych. Teraz działalność tego giganta postanowił wesprzeć japoński SoftBank, który zainwestuję 500 milionów złotych w umocnienie pozycji marki na rynku. O transakcji było głośno już od początku roku, kiedy o jej zwiastunach poinformował Reuters.

Eobuwie.pl staje przed wielką szansą

Pieniądze zainwestowane przez SoftBank Vision Fund 2 mają pomóc polskiemu gigantowi obuwniczemu w podbiciu nowych rynków sprzedaży. Marka ma otworzyć swoje centra logistyczne poza granicami Polski oraz skupić się na dalszym rozwoju usług. Inwestycja ta wiąże się bezpośrednio z zapowiadanym debiutem giełdowym. Zgodnie z zapowiedziami ma on nastąpić w ciągu 1-2 lat.

Wsparcie merytoryczne

Jednak współpraca SoftBanku z Grupą CCC, do której należy e-obuwie.pl, nie ogranicza się do wsparcia finansowego. To także kwestie merytoryczne. Wraz z inwestycją do rady nadzorczej eobuwie.pl ma dołączyć Karol Niewiadomski, pełniący funkcję dyrektora inwestycyjnego w SoftBanku. Dzięki poszerzeniu składu personalnego marka ma zyskać większy potencjał do rozwoju na polu technicznym oraz sprzedażowym.

O tym, czym zaowocuje współpraca Grupy CCC z japońskim SoftBankiem, przekonamy się w najbliższych miesiącach.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...