Dwie agencje – Strix i Webweit – łączą siły
Strix – polska agencja e-commerce – poinformował o przyjęciu do grupy niemieckiej agencji Webweit. Oznacza to, że firma będzie miała swoje oddziały na terenie Polski, Holandii oraz Niemiec. Dzięki temu rozwiązaniu liczba pracowników grupy zwiększy się o 25%, dobijając do 200 specjalistów.
Obsługiwane marki
Podjęta współpraca ma pozytywne korzyści zarówno dla agencji niemieckiej, jak i polskiej. Webweit ma szansę wejść na nowe rynki, a Strix – pozyskać klientów w regionie DACH. Strix tworzył lub współtworzył sklepy internetowe takich marek, jak Castorama, Decathlon, Dr. Max, Modivo czy Tous. Z kolei oddział holenderski obsługuje m.in. Skins Cosmetics, WAHTS, Marie-Stella-Maris.
Nowy członek zarządu Strix
Twórca Webweit, Marten Lehmann, dołączy do zarządu grupy Strix, w skład którego wchodzą obecnie Borys Skraba (twórca marki) i Marc-Paul Brandt, dyrektor zarządzający Strix Holandia. Warto wspomnieć, że Webweit jest jedną z wiodących niemieckich agencji e-commerce, które specjalizują się w budowie e-sklepów opartych o platformę Shopware.