Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

Dwie agencje – Strix i Webweit – łączą siły

2023.03.29

Strix – polska agencja e-commerce – poinformował o przyjęciu do grupy niemieckiej agencji Webweit. Oznacza to, że firma będzie miała swoje oddziały na terenie Polski, Holandii oraz Niemiec. Dzięki temu rozwiązaniu liczba pracowników grupy zwiększy się o 25%, dobijając do 200 specjalistów.

Obsługiwane marki

Podjęta współpraca ma pozytywne korzyści zarówno dla agencji niemieckiej, jak i polskiej. Webweit ma szansę wejść na nowe rynki, a Strix – pozyskać klientów w regionie DACH. Strix tworzył lub współtworzył sklepy internetowe takich marek, jak Castorama, Decathlon, Dr. Max, Modivo czy Tous. Z kolei oddział holenderski obsługuje m.in. Skins Cosmetics, WAHTS, Marie-Stella-Maris.

Nowy członek zarządu Strix

Twórca Webweit, Marten Lehmann, dołączy do zarządu grupy Strix, w skład którego wchodzą obecnie Borys Skraba (twórca marki) i Marc-Paul Brandt, dyrektor zarządzający Strix Holandia. Warto wspomnieć, że Webweit jest jedną z wiodących niemieckich agencji e-commerce, które specjalizują się w budowie e-sklepów opartych o platformę Shopware.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...