Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Dropbox, Google i Slack ograniczają spotkania on-line

Wtorek, 5 Październik 2021

Pracujesz w branży e-commerce? Jeśli tak, to z pewnością przekonałeś się, jak dużo energii i czasu pochłaniają spotkania. W Dropbox, Slack i Google spotkania już odbywają się tylko w określonych przedziałach czasowych. Przeczytaj nasz news i sprawdź, czy nie warto wprowadzić zmian w swoim grafiku!

Spotkania on-line dezorganizują pracę

Pandemia wiele zmieniła w codziennej biurowej rutynie. Wiele firm wcale nie wraca do działalności stacjonarnej, część pracuje w trybie hybrydowymi. Takie funkcjonowanie powoduje duże zagęszczenie spotkań on-line. Stają się one pożeraczami czasu, które utrudniają dopełnianie zaplanowanych obowiązków. Nowa rzeczywistość wymaga większego zwrócenia uwagi na balans pomiędzy pracą, a życiem osobistym. Dlatego najwięksi internetowi giganci szukają sposobów, które zwiększa produktywność pracowników.

„Kluczowe godziny” pomogą racjonalnie zarządzać czasem

Zbyt wiele godzin pracy owocuje wypaleniem zawodowym. Pracodawcy pracują nad narzędziami, które mają mu przeciwdziałać. „Kluczowe godziny” to jeden z pomysłów na to, jak lepiej zoptymalizować pracę. Maja być to wyznaczone 3-4 h w ciągu dnia, w trakcie których pracownik ma być gotów do spotkania na zoomie, czy do dołączenia do dyskusji, tak by przez pozostały czas pracy mógł się w pełni skupić na swoich obowiązkach. Godziny wolne od spotkań funkcjonują już m.in. w Google czy w Slacku. Korzystają też z nich pracownicy Dropboxa.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...