Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

Dropbox, Google i Slack ograniczają spotkania on-line

2021.10.05

Pracujesz w branży e-commerce? Jeśli tak, to z pewnością przekonałeś się, jak dużo energii i czasu pochłaniają spotkania. W Dropbox, Slack i Google spotkania już odbywają się tylko w określonych przedziałach czasowych. Przeczytaj nasz news i sprawdź, czy nie warto wprowadzić zmian w swoim grafiku!

Spotkania on-line dezorganizują pracę

Pandemia wiele zmieniła w codziennej biurowej rutynie. Wiele firm wcale nie wraca do działalności stacjonarnej, część pracuje w trybie hybrydowymi. Takie funkcjonowanie powoduje duże zagęszczenie spotkań on-line. Stają się one pożeraczami czasu, które utrudniają dopełnianie zaplanowanych obowiązków. Nowa rzeczywistość wymaga większego zwrócenia uwagi na balans pomiędzy pracą, a życiem osobistym. Dlatego najwięksi internetowi giganci szukają sposobów, które zwiększa produktywność pracowników.

„Kluczowe godziny” pomogą racjonalnie zarządzać czasem

Zbyt wiele godzin pracy owocuje wypaleniem zawodowym. Pracodawcy pracują nad narzędziami, które mają mu przeciwdziałać. „Kluczowe godziny” to jeden z pomysłów na to, jak lepiej zoptymalizować pracę. Maja być to wyznaczone 3-4 h w ciągu dnia, w trakcie których pracownik ma być gotów do spotkania na zoomie, czy do dołączenia do dyskusji, tak by przez pozostały czas pracy mógł się w pełni skupić na swoich obowiązkach. Godziny wolne od spotkań funkcjonują już m.in. w Google czy w Slacku. Korzystają też z nich pracownicy Dropboxa.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...