Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Do końca 2022 roku na terenie całej Polski staną automaty paczkowe Poczty Polskiej

2022.07.28

Już teraz można zgłosić Poczcie Polskiej swoją propozycję, gdzie powinny stanąć automaty paczkowe. Do końca 2022 roku planowane jest udostępnienie 2 tys. maszyn, które staną się kolejnymi punktami odbioru przesyłek.

Perspektywy rozwoju

Poczta Polska obrała na lata 2021-2023 konkretny plan rozwoju strategicznego. Jednym z jego elementów jest rozwój kanału dostaw. E-konsumenci oczekują wygodnych i szybkich dostaw, co wyznacza bieżące standardy logistyczne. Poczta Polska zwiększy tez swój udział w rynku kurierskim. Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu, mówi, że spółka stawia na multikanałową ofertę, dzięki której klienci zyskują możliwość wyboru formy dostawy.

Kto może zgłaszać swoje propozycje?

Spółka zaprasza do współpracy spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe, deweloperów, samorządy lokalne oraz właścicieli nieruchomości, które posiadają miejsce do instalacji automatu paczkowego na terenie osiedli mieszkaniowych, a także w pobliżu rozwiniętej zabudowy komercyjnej lub mieszkalnej, centrów komunikacyjno-przesiadkowych czy pasaży handlowych. Poczta Polska przeanalizuje każdą propozycję, biorąc pod uwagę takie czynniki, jak lokalizacja, dogodny podjazd dla kuriera czy dostępność 24/7.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...