Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Do końca 2022 roku na terenie całej Polski staną automaty paczkowe Poczty Polskiej

2022.07.28

Już teraz można zgłosić Poczcie Polskiej swoją propozycję, gdzie powinny stanąć automaty paczkowe. Do końca 2022 roku planowane jest udostępnienie 2 tys. maszyn, które staną się kolejnymi punktami odbioru przesyłek.

Perspektywy rozwoju

Poczta Polska obrała na lata 2021-2023 konkretny plan rozwoju strategicznego. Jednym z jego elementów jest rozwój kanału dostaw. E-konsumenci oczekują wygodnych i szybkich dostaw, co wyznacza bieżące standardy logistyczne. Poczta Polska zwiększy tez swój udział w rynku kurierskim. Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu, mówi, że spółka stawia na multikanałową ofertę, dzięki której klienci zyskują możliwość wyboru formy dostawy.

Kto może zgłaszać swoje propozycje?

Spółka zaprasza do współpracy spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe, deweloperów, samorządy lokalne oraz właścicieli nieruchomości, które posiadają miejsce do instalacji automatu paczkowego na terenie osiedli mieszkaniowych, a także w pobliżu rozwiniętej zabudowy komercyjnej lub mieszkalnej, centrów komunikacyjno-przesiadkowych czy pasaży handlowych. Poczta Polska przeanalizuje każdą propozycję, biorąc pod uwagę takie czynniki, jak lokalizacja, dogodny podjazd dla kuriera czy dostępność 24/7.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...