Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Do końca 2022 Opontia przejmie 20 polskich firm e-commerce

2021.11.05

Opontia zajmuje się przechwytywaniem i rozwojem firm e-commerce z Europy Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Ostatnio general manager Opontii w Polsce poinformował, że do końca 2022 roku firma zamierza sfinalizować w naszym kraju 20 transakcji. Przeznaczy na ten cel ponad 100 mln zł.

Do czego dąży Opontia?

Planem Opontii jest znalezienie rentownych biznesów, które już wypracowały swoją markę, i generują miesięcznie co najmniej 50 tys. zł przychodu. W jej kręgu zainteresowań nie mieszczą się firmy z branży fashion, branży spożywczej i sprzedające sprzęt elektroniczny. Opontia może zaoferować polskim przedsiębiorstwom zestaw sprawdzonych narzędzi, które pomogą zdynamizować ich rozwój. Jeszcze w 2020 roku na celowniku znajdzie się pięć podmiotów.

Potencjał polskiego rynku e-commerce

Ten model współpracy od jakiegoś czasu funkcjonuje na Zachodzie, jednak w Polsce jest nowością. Rynek e-commerce w naszym kraju cały czas rośnie w siłę, dlatego Opontia postanowiła wykorzystać okazję i właśnie tutaj otworzyć kolejne biuro. Według statystyk, w Polsce funkcjonuje ok. 150 tys. e-sprzedawców, dlatego potencjał jest ogromny.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...