Do końca 2022 Opontia przejmie 20 polskich firm e-commerce
Opontia zajmuje się przechwytywaniem i rozwojem firm e-commerce z Europy Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Ostatnio general manager Opontii w Polsce poinformował, że do końca 2022 roku firma zamierza sfinalizować w naszym kraju 20 transakcji. Przeznaczy na ten cel ponad 100 mln zł.
Do czego dąży Opontia?
Planem Opontii jest znalezienie rentownych biznesów, które już wypracowały swoją markę, i generują miesięcznie co najmniej 50 tys. zł przychodu. W jej kręgu zainteresowań nie mieszczą się firmy z branży fashion, branży spożywczej i sprzedające sprzęt elektroniczny. Opontia może zaoferować polskim przedsiębiorstwom zestaw sprawdzonych narzędzi, które pomogą zdynamizować ich rozwój. Jeszcze w 2020 roku na celowniku znajdzie się pięć podmiotów.
Potencjał polskiego rynku e-commerce
Ten model współpracy od jakiegoś czasu funkcjonuje na Zachodzie, jednak w Polsce jest nowością. Rynek e-commerce w naszym kraju cały czas rośnie w siłę, dlatego Opontia postanowiła wykorzystać okazję i właśnie tutaj otworzyć kolejne biuro. Według statystyk, w Polsce funkcjonuje ok. 150 tys. e-sprzedawców, dlatego potencjał jest ogromny.