Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

Do końca 2022 Opontia przejmie 20 polskich firm e-commerce

2021.11.05

Opontia zajmuje się przechwytywaniem i rozwojem firm e-commerce z Europy Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Ostatnio general manager Opontii w Polsce poinformował, że do końca 2022 roku firma zamierza sfinalizować w naszym kraju 20 transakcji. Przeznaczy na ten cel ponad 100 mln zł.

Do czego dąży Opontia?

Planem Opontii jest znalezienie rentownych biznesów, które już wypracowały swoją markę, i generują miesięcznie co najmniej 50 tys. zł przychodu. W jej kręgu zainteresowań nie mieszczą się firmy z branży fashion, branży spożywczej i sprzedające sprzęt elektroniczny. Opontia może zaoferować polskim przedsiębiorstwom zestaw sprawdzonych narzędzi, które pomogą zdynamizować ich rozwój. Jeszcze w 2020 roku na celowniku znajdzie się pięć podmiotów.

Potencjał polskiego rynku e-commerce

Ten model współpracy od jakiegoś czasu funkcjonuje na Zachodzie, jednak w Polsce jest nowością. Rynek e-commerce w naszym kraju cały czas rośnie w siłę, dlatego Opontia postanowiła wykorzystać okazję i właśnie tutaj otworzyć kolejne biuro. Według statystyk, w Polsce funkcjonuje ok. 150 tys. e-sprzedawców, dlatego potencjał jest ogromny.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...