Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

DHL Supply Chain z nowym centrum dystrybucyjnym dla e-commerce w Gorzowie Wielkopolskim

2022.08.23

W Gorzowie Wielkopolskim zostanie otwarte ekologiczne centrum dystrybucyjne DHL Supply Chain dla branży e-commerce. 18 sierpnia na ul. Mosiężnej przedstawiciele inwestora i władz miasta podpisali akt erekcyjny wmurowali kamień węgielny pod nową inwestycję.

Wybór lokalizacji

DHL Supply Chain to oddział związany z logistyką kontraktową. Wybór Gorzowa Wielkopolskiego jako miejsca, w którym zbudowane zostanie centrum dystrybucyjne, był podyktowany kilkoma czynnikami: przede wszystkim miasto to ma dogodną lokalizację – łączy wschód z zachodem przez autostradę A2 i północ z południem przez drogę ekspresową S3 – a oprócz tego może pochwalić się dobrze rozwiniętym rynkiem pracy oraz wykwalifikowaną siłą roboczą.

Ogromny obiekt

Budowa kompleksu DSC E-com Distribution Center jest kolejnym elementem rozwoju DHL Supply Chain w zachodniej Polsce. Ten projekt wynika również z dużego zapotrzebowania na obsługę e-commerce. DHL Supply Chain oferuje swoje usługi zarówno dużym, jak i średnim i małym firmom. Cały kompleks w Gorzowie Wielkopolskim będzie miał 110.000 mkw., tym samym stając się drugim co do wielkości tego typu budynkiem w mieście. Budowa potrwa do 2023 roku.

Dbanie o środowisko

W ekologicznym centrum dystrybucyjnym powstaną miejsca pracy dla kilkuset osób. Przejdzie ono proces certyfikacji, a jego działalność będzie zgodna z założeniami systemu BREEAM na poziomie Excellent. Wszystko dlatego, że firma realizuje politykę GoGreen DHL, polegającą na wprowadzaniu proekologicznych rozwiązań. Od początku budowy minimalizowane jest zużycie energii elektrycznej, wody i paliw kopalnych. Powstaną też miejsca do ładowania samochodów elektrycznych, a tereny zewnętrzne zostaną zagospodarowane jako tereny zielone.

Źródło: https://www.dhl.com/pl-pl/home/prasa/

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...