Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

DHL Supply Chain z nowym centrum dystrybucyjnym dla e-commerce w Gorzowie Wielkopolskim

2022.08.23

W Gorzowie Wielkopolskim zostanie otwarte ekologiczne centrum dystrybucyjne DHL Supply Chain dla branży e-commerce. 18 sierpnia na ul. Mosiężnej przedstawiciele inwestora i władz miasta podpisali akt erekcyjny wmurowali kamień węgielny pod nową inwestycję.

Wybór lokalizacji

DHL Supply Chain to oddział związany z logistyką kontraktową. Wybór Gorzowa Wielkopolskiego jako miejsca, w którym zbudowane zostanie centrum dystrybucyjne, był podyktowany kilkoma czynnikami: przede wszystkim miasto to ma dogodną lokalizację – łączy wschód z zachodem przez autostradę A2 i północ z południem przez drogę ekspresową S3 – a oprócz tego może pochwalić się dobrze rozwiniętym rynkiem pracy oraz wykwalifikowaną siłą roboczą.

Ogromny obiekt

Budowa kompleksu DSC E-com Distribution Center jest kolejnym elementem rozwoju DHL Supply Chain w zachodniej Polsce. Ten projekt wynika również z dużego zapotrzebowania na obsługę e-commerce. DHL Supply Chain oferuje swoje usługi zarówno dużym, jak i średnim i małym firmom. Cały kompleks w Gorzowie Wielkopolskim będzie miał 110.000 mkw., tym samym stając się drugim co do wielkości tego typu budynkiem w mieście. Budowa potrwa do 2023 roku.

Dbanie o środowisko

W ekologicznym centrum dystrybucyjnym powstaną miejsca pracy dla kilkuset osób. Przejdzie ono proces certyfikacji, a jego działalność będzie zgodna z założeniami systemu BREEAM na poziomie Excellent. Wszystko dlatego, że firma realizuje politykę GoGreen DHL, polegającą na wprowadzaniu proekologicznych rozwiązań. Od początku budowy minimalizowane jest zużycie energii elektrycznej, wody i paliw kopalnych. Powstaną też miejsca do ładowania samochodów elektrycznych, a tereny zewnętrzne zostaną zagospodarowane jako tereny zielone.

Źródło: https://www.dhl.com/pl-pl/home/prasa/

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...