Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

DHL – rowery zamiast samochodów?

Czwartek, 7 Październik 2021

Kurierzy DHL zamienią auta na bardziej przyjazne środowisku środki transportu? To całkiem możliwe. Niedawno widziano jednego z nich na wspomaganym elektrycznie rowerze towarowym.

Nowe projekty DHL

Branża logistyki i transportu również stara się wprowadzać zmiany na rzecz zrównoważonego rozwoju. Polskie biuro prasowe DHL potwierdza, że testuje nowe rozwiązanie – pilotażowy program dywizji DHL Express. Wspomniany wcześniej rower to prawdopodobnie Chariot, który pojawił się w marcu 2021 roku – m.in. w Amsterdamie, Rotterdamie czy Hadze. Jego kontener ma pojemność 1500 litrów i liczne przegródki. Rower posiada także oświetlenie LED, uchwyty i ramę ułatwiającą wsiadanie.

Strategia Komisji Europejskiej

DHL informuje, że do 2025 zamierza realizować 70% dostaw za pomocą pojazdów zeroemisyjnych, chociaż w tym przypadku problematyczne mogą być duże odległości. Pod koniec zeszłego roku Komisja Europejska opublikowała nową Strategię na rzecz zrównoważonej i inteligentnej mobilności, według której do 2030 przewóz pasażerski do 500 km powinien stać się neutralny klimatycznie, a do 2050 prawie cały transport kołowy w UE ma osiągnąć zerową emisję CO2.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...