Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Decathlon rozwija skrzydła poprzez marketplace

Piątek, 6 Sierpień 2021

Decathlon, jako firma-gigant, zdecydował się na pomoc mniej rozpoznawalnym markom. Wszystko za pomocą marketplace, czyli miejsca, w którym klienci w prosty sposób skorzystają z oferty sportowej lokalnych firm.

Na czym to wszystko polega?

Firma Decathlon otwiera pierwszy sportowy marketplace, gdzie będzie można kupić produkty od zewnętrznych partnerów. To omnichannelowy ekosystem, mający rozwijać sport w Polsce. Decathlon funkcjonuje w naszym kraju od 20 lat, a jego obroty wynoszą 2 mld zł, z czego ok. 27% to obrót w kanale digital. Marketplace jeszcze bardziej wzmocni ten obszar, zapewniając jakościowe produkty sportowe w atrakcyjnych cenach.

Korzyści płynące z marketplace

Decathlon użyczy partnerom nie tylko swojej wiedzy, pomoże również przy logistyce, serwisie, promocji i marketingu. Oprócz tego, zajmie się ewentualnymi zwrotami. Na początku produkty z marketplace wysyłane będą przez partnerów, ale z czasem się to zmieni. To dobra wiadomość dla lokalnych sprzedawców i miłośników sportu, ponieważ oferta zostanie zwiększona. Dla firmy Decathlon istotne jest wspieranie polskiej gospodarki. 

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...