Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Darmowe zwroty na Allegro dla korzystających z usługi One Kurier

2022.07.18

Allegro rozwija swoje usługi związane z logistyką oraz dostawami. Od 13 lipca br. użytkownicy, którzy korzystają z opcji One Kurier, cieszą się darmowymi zwrotami. Powinni jednak spełnić jeden warunek: nadać przesyłkę w automacie One Box, punkcie stacjonarnym One Punkt lub w placówce Poczty Polskiej.

Nowe udogodnienia

Warto wspomnieć, że osoby zamawiające do One Boxa czy One Punkt już wcześniej nie musiały płacić za zwroty. Obecnie wszyscy klienci związani z One Kurier, nie tylko korzystający z Allegro Smart!, mogą oddawać produkty za darmo. Użytkownicy Smarta nie płacą również za dostawy (po przekroczeniu minimalnej kwoty).

Przyczyny zmian

One Kurier działa w dziewięciu największych miastach Polski. Z kolei One Punkt pozwala na nadawanie i odbieranie paczek u takich partnerów Allegro, jak Kolporter, epaka, Auchan czy Pakersi. Zmiany na platformie e-commerce mogą być związane z zapowiadanymi przez InPost podwyżkami cen.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...