Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Centrum Janki łączy sprzedaż online ze sprzedażą offline

2022.07.20

Centrum Janki, które znajduje się w województwie mazowieckim, jest jedynym w Polsce centrum handlowym udostępniające swoim najemcom i klientom nowoczesne narzędzia e-commerce. Ubrania i dodatki z butików znajdujących się w centrum można zamawiać przez Internet. Są one wybierane i promowane w oparciu o advocacy marketing.

„Butik Janki”

Konsumenci mogą korzystać z platformy zakupowej „Butik Janki”, która działa wielokanałowo (online i offline). Użytkownicy znajdą na niej gotowe propozycje stylizacji modowych (tworzonych przez ekspertki: influencerki modowe) – są one prezentowane w sekcji „shop the look” i cieszą się dużym zainteresowaniem. Influencerzy zajmują się też promocją i komunikacją z odbiorcami.

Wyjątkowe miejsce dla kobiet

„Butik Janki” jest zintegrowany z przyjaźnie zaprojektowaną stroną internetową centrum. Za pośrednictwem witryny można umówić się na private shopping lub konsultacje online ze stylistką centrum. „Butik Janki” jest też dostępny dla klientów stacjonarnych, w formie pop up.

fot. www.facebook.com/centrumjanki

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...