Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Centrum Janki łączy sprzedaż online ze sprzedażą offline

2022.07.20

Centrum Janki, które znajduje się w województwie mazowieckim, jest jedynym w Polsce centrum handlowym udostępniające swoim najemcom i klientom nowoczesne narzędzia e-commerce. Ubrania i dodatki z butików znajdujących się w centrum można zamawiać przez Internet. Są one wybierane i promowane w oparciu o advocacy marketing.

„Butik Janki”

Konsumenci mogą korzystać z platformy zakupowej „Butik Janki”, która działa wielokanałowo (online i offline). Użytkownicy znajdą na niej gotowe propozycje stylizacji modowych (tworzonych przez ekspertki: influencerki modowe) – są one prezentowane w sekcji „shop the look” i cieszą się dużym zainteresowaniem. Influencerzy zajmują się też promocją i komunikacją z odbiorcami.

Wyjątkowe miejsce dla kobiet

„Butik Janki” jest zintegrowany z przyjaźnie zaprojektowaną stroną internetową centrum. Za pośrednictwem witryny można umówić się na private shopping lub konsultacje online ze stylistką centrum. „Butik Janki” jest też dostępny dla klientów stacjonarnych, w formie pop up.

fot. www.facebook.com/centrumjanki

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...