Centrum Janki łączy sprzedaż online ze sprzedażą offline
Centrum Janki, które znajduje się w województwie mazowieckim, jest jedynym w Polsce centrum handlowym udostępniające swoim najemcom i klientom nowoczesne narzędzia e-commerce. Ubrania i dodatki z butików znajdujących się w centrum można zamawiać przez Internet. Są one wybierane i promowane w oparciu o advocacy marketing.
„Butik Janki”
Konsumenci mogą korzystać z platformy zakupowej „Butik Janki”, która działa wielokanałowo (online i offline). Użytkownicy znajdą na niej gotowe propozycje stylizacji modowych (tworzonych przez ekspertki: influencerki modowe) – są one prezentowane w sekcji „shop the look” i cieszą się dużym zainteresowaniem. Influencerzy zajmują się też promocją i komunikacją z odbiorcami.
Wyjątkowe miejsce dla kobiet
„Butik Janki” jest zintegrowany z przyjaźnie zaprojektowaną stroną internetową centrum. Za pośrednictwem witryny można umówić się na private shopping lub konsultacje online ze stylistką centrum. „Butik Janki” jest też dostępny dla klientów stacjonarnych, w formie pop up.
fot. www.facebook.com/centrumjanki