Dzisiaj mamy: Środa, 28 Luty 2024

Centrum Janki łączy sprzedaż online ze sprzedażą offline

2022.07.20

Centrum Janki, które znajduje się w województwie mazowieckim, jest jedynym w Polsce centrum handlowym udostępniające swoim najemcom i klientom nowoczesne narzędzia e-commerce. Ubrania i dodatki z butików znajdujących się w centrum można zamawiać przez Internet. Są one wybierane i promowane w oparciu o advocacy marketing.

„Butik Janki”

Konsumenci mogą korzystać z platformy zakupowej „Butik Janki”, która działa wielokanałowo (online i offline). Użytkownicy znajdą na niej gotowe propozycje stylizacji modowych (tworzonych przez ekspertki: influencerki modowe) – są one prezentowane w sekcji „shop the look” i cieszą się dużym zainteresowaniem. Influencerzy zajmują się też promocją i komunikacją z odbiorcami.

Wyjątkowe miejsce dla kobiet

„Butik Janki” jest zintegrowany z przyjaźnie zaprojektowaną stroną internetową centrum. Za pośrednictwem witryny można umówić się na private shopping lub konsultacje online ze stylistką centrum. „Butik Janki” jest też dostępny dla klientów stacjonarnych, w formie pop up.

fot. www.facebook.com/centrumjanki

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...