Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Camaieu: Wizerunki posiniaczonych kobiet w kampanii przeciw przemocy

Piątek, 28 Styczeń 2022

We francuskim sklepie Camaïeu pojawiły się zdjęcia posiniaczonych kobiet, a pod nimi – zamiast cen – numer telefonu zaufania. W ten sposób marka chce zwiększyć ogólną świadomość wobec przemocy.

Kampania wspierająca kobiety

Kobiety na zdjęciach to pracownice Camaïeu, które zostały przedstawione jako ofiary przemocy domowej. Oprócz numeru telefonu zaufania (3919), pod fotografiami znajduje się także komunikat: „1 na 10 kobiet cierpi z powodu przemocy domowej”. Kampania ma szczytny cel – uświadamianie i niesienie pomocy.

Specjalne koszulki solidarności

Numer pojawił się nie tylko przy produktach, ale również w social mediach, paragonach i specjalnych produktach. Chodzi o tzw. koszulkę solidarności, noszoną przez pracowników firmy. Mogą je kupić również klienci, ich cena to 9,99 euro. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany Stowarzyszeniu Solfa, zajmującemu się wspieraniem kobiet dotkniętych przemocą.

zdjęcie: screen z www.camaieu.fr

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...