Dzisiaj mamy: Sobota, 2 Grudzień 2023

Butik odzieżowy zarządzany jak marka osobista! Sprawdź, o kim mowa!

2023.05.25

Czy wiesz, że butik internetowy Gawroszka powrócił w nowej odsłonie? Teraz jest zarządzany jak marka osobista! Sklep z damską odzieżą oferuje klientkom ubrania doskonałej jakości, a wprowadzane przez ostatnie miesiące strategie marketingowe przyniosły znakomite rezultaty.

Gawroszka – bliskość z klientkami

Butik Gawroszka to nie tylko wysokogatunkowe ubrania, ale także przyjemna atmosfera, która opiera się na bliskości i zaufaniu. Na stronie internetowej znajdziemy mnóstwo tekstów kierowanych do miłośniczek mody – nie brakuje w nich wzmianek o najnowszych trendach i inspiracjach! Zakupowiczki bardzo chętnie wracają właśnie do Gawroszki, ponieważ wiedzą, że tutaj mogą liczyć na uczciwość i wiarygodność. Dzięki spójnym strategiom sprzedaż cały czas rośnie, a brand odbierany jest bardzo pozytywnie.


- Strategię marketingową Gawroszki stworzyliśmy tak, aby wykorzystać potencjał marki osobistej właścicielki, lubianej i rozpoznawalnej przez klientki. Dbamy o to, aby w działaniach marketingowych maksymalnie skracać dystans pomiędzy modelką/właścicielką butiku a kupującymi. Dzięki temu budujemy długotrwałe relacje oparte na sympatii i wzajemnym zaufaniu. - mówi Joanna Pawłowska-Tomczak, Team leader & Content Marketing Manager w Medializer. – Relacje z klientkami budujemy na wielu poziomach. Podstawą jest dobra komunikacja na Facebooku, zarówno w postach, jak i w kreacjach reklamowych. Wspieramy ją poprzez transmisje sprzedażowe oraz filmy reklamowe publikowane na Facebooku i TikToku. Towarzyszą im również działania okołosprzedażowe, takie jak dopracowane mailingi czy druki, które dochodzą do klientów wraz z paczkami.


Wzrost sprzedaży o prawie 500%

Sklepem internetowym Gawroszka opiekuje się zespół Medializer, czyli agencji marketingowej, która oferuje kompleksową opiekę nad firmą. Butik zarządzany jest za pomocą specjalnego CMS, czyli systemu zarządzania treścią w systemie internetowym. Współpraca trwa od pół roku – tylko w tym czasie odnotowano wzrost sprzedaży o 480%! Butik Gawroszka radzi sobie coraz lepiej, ciągle rozwijając skrzydła pod okiem specjalistów.


- Gawroszka to sklep, który prowadzę od kilku lat. Jego sercem są klientki, które obdarzyły mnie zaufaniem i polubiły styl, który prezentuję. Gawroszka najpierw była źródłem dodatkowego dochodu, aż do momentu, gdy postanowiłam zainwestować w jej rozwój. - mówi Karolina Szymczak, właścicielka butiku www.gawroszka.pl –  W ostatnich miesiącach działania marketingowe były nakierowane na to, by marka była coraz bardziej rozpoznawalna i kojarzona ze mną – jako właścicielką, modelką i osobą kontaktującą się z Klientkami. Dzięki prowadzonym działaniom udało nam się zbudować lojalność klientek oraz dotrzeć do szerszego grona kupujących, które również chętnie zaglądają do Gawroszki.


 

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...