Dzisiaj mamy: Wtorek, 31 Styczeń 2023

Budweiser z 1936 niewymienialnymi tokenami

2021.12.02

Marka Budweiser zabłyśnie w metaverse – przygotowała 1936 puszek w formie niewymienialnych tokenów (NFT). Są one coraz bardziej popularne w cyfrowej rzeczywistości. Projekt nazywa się Budverse Cans Heritage Edition.

Jak powstały tokeny?

Niewymienialne tokeny Budweiser to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów. Ich liczba wskazuje na rok, kiedy pojawiły się pierwsze oryginalne opakowania marki. NFT zostały wygenerowane z pomocą starych, zarchiwizowanych zdjęć i dawnych projektów reklamowych. Każda z puszek ma swój niepowtarzalny charakter. Tokeny zostały sprzedane w ciągu godziny.

Budverse – metawersum Budweisera

36 tokenów marki Budweiser posiada status „złotych”, przez co ich cena wynosi 999 dolarów. Pozostałe – „core”– warte są 499 dolarów. Zakup jednych i drugich wiąże się z pokryciem kosztów za gaz w wysokości 75 dolarów. Każdy z NFT ma służyć jako klucz dostępu do Budverse, czyli wirtualnego świata marki, w którym będzie można znaleźć różne nagrody i niespodzianki.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #62: YouTube Shorts – wykorzystaj krótkie filmy w reklamie

EcomersyBasic #62: YouTube Shorts – wykorzystaj krótkie filmy w reklamie

2023.01.27
Shorts to usługa do tworzenia, udostępniania i oglądania krótkich form video (trwających maksymalnie 60 sekund), która została wprowadzona przez serwis YouTube w 2021 roku. Filmiki przypominają materiały pojawiające się na TikToku, Instagramie czy Facebooku. Warto mieć na względzie, że tego typu content cieszy się bardzo dużą popularnością wśród odbiorców, dlatego...
EcomersyBasic #62: Czym jest wartościowe SEO?

EcomersyBasic #62: Czym jest wartościowe SEO?

2023.01.20
Optymalizacja i pozycjonowanie to ogromnie ważne pojęcia w świecie marketingu internetowego. Trudno wyobrazić sobie prowadzenie jakiejkolwiek strony czy e-sklepu bez działań związanych z SEO. Na pewno słyszałeś o kilku podstawowych zasad dotyczących tego procesu, jednak warto wiedzieć, że algorytmy Google cały czas się zmieniają, a najnowsze aktualizacje wymagają, by się...
#EcomersyBasic #60: Marketing relacji, czyli jak stworzyć więź z klientem?

#EcomersyBasic #60: Marketing relacji, czyli jak stworzyć więź z klientem?

2023.01.13
Marketing relacji, jak sama nazwa wskazuje, opiera się na budowie więzi z klientami. I to nie byle jakiej, a długofalowej, obustronnej i opartej na zaufaniu oraz lojalności. Jaki jest cel działań marketingu relacji, czemu warto postawić na maraton zamiast sprintu i dlaczego nawiązywanie relacji z klientami jest tak ważne i...
#EcomersyBasic #59: Inwentaryzacja w e-sklepie

#EcomersyBasic #59: Inwentaryzacja w e-sklepie

2022.12.30
Inwentaryzacja to pojęcie kojarzące się przede wszystkim ze sklepami stacjonarnymi. Można je jednak odnieść również do sprzedaży internetowej. Najprościej mówiąc, jest to zespół działań rachunkowych, które prowadzą do precyzyjnego ustalenia stanu liczbowego i wartości majątku firmy. W inwentaryzacji nie może zabraknąć szczegółowego raportu dotyczącego składników majątkowych oraz źródeł ich pochodzenia....