Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

Budweiser z 1936 niewymienialnymi tokenami

2021.12.02

Marka Budweiser zabłyśnie w metaverse – przygotowała 1936 puszek w formie niewymienialnych tokenów (NFT). Są one coraz bardziej popularne w cyfrowej rzeczywistości. Projekt nazywa się Budverse Cans Heritage Edition.

Jak powstały tokeny?

Niewymienialne tokeny Budweiser to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów. Ich liczba wskazuje na rok, kiedy pojawiły się pierwsze oryginalne opakowania marki. NFT zostały wygenerowane z pomocą starych, zarchiwizowanych zdjęć i dawnych projektów reklamowych. Każda z puszek ma swój niepowtarzalny charakter. Tokeny zostały sprzedane w ciągu godziny.

Budverse – metawersum Budweisera

36 tokenów marki Budweiser posiada status „złotych”, przez co ich cena wynosi 999 dolarów. Pozostałe – „core”– warte są 499 dolarów. Zakup jednych i drugich wiąże się z pokryciem kosztów za gaz w wysokości 75 dolarów. Każdy z NFT ma służyć jako klucz dostępu do Budverse, czyli wirtualnego świata marki, w którym będzie można znaleźć różne nagrody i niespodzianki.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...