Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Budweiser z 1936 niewymienialnymi tokenami

Czwartek, 2 Grudzień 2021

Marka Budweiser zabłyśnie w metaverse – przygotowała 1936 puszek w formie niewymienialnych tokenów (NFT). Są one coraz bardziej popularne w cyfrowej rzeczywistości. Projekt nazywa się Budverse Cans Heritage Edition.

Jak powstały tokeny?

Niewymienialne tokeny Budweiser to prawdziwa gratka dla kolekcjonerów. Ich liczba wskazuje na rok, kiedy pojawiły się pierwsze oryginalne opakowania marki. NFT zostały wygenerowane z pomocą starych, zarchiwizowanych zdjęć i dawnych projektów reklamowych. Każda z puszek ma swój niepowtarzalny charakter. Tokeny zostały sprzedane w ciągu godziny.

Budverse – metawersum Budweisera

36 tokenów marki Budweiser posiada status „złotych”, przez co ich cena wynosi 999 dolarów. Pozostałe – „core”– warte są 499 dolarów. Zakup jednych i drugich wiąże się z pokryciem kosztów za gaz w wysokości 75 dolarów. Każdy z NFT ma służyć jako klucz dostępu do Budverse, czyli wirtualnego świata marki, w którym będzie można znaleźć różne nagrody i niespodzianki.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...