Bron.pl z rekordowym wynikiem sprzedaży
Spółka Bron.pl, która oferuje klientom produkty obronne i strzeleckie (niewymagające zezwolenia) oraz odzież i akcesoria survivalowe, odnotowuje w 2022 roku rekordowe przychody ze sprzedaży. Na ten moment jest to 12,4 mln zł – w porównaniu z analogicznym okresem w 2021 możemy mówić o prawie 50-procentowym wzroście (wtedy przychód wyniósł 8,3 mln zł).
Dokładniejsze dane
Najwyższa dynamika wzrostu przychodów miała miejsce w marcu (ponad 130% rdr.), co było spowodowane wybuchem wojny w Ukrainie. Średnia dynamika w kolejnych miesiącach utrzymywała się na poziomie 44% rdr. Działalność spółki Broń.pl S.A. opiera się głównie na kanale e-commerce (sklep internetowy i platforma sprzedaży hurtowej w modelu B2B), który generuje 90% przychodów.
Oferta spółki
Bron.pl oferuje ok. 20 tys. produktów z różnych kategorii. W asortymencie znajdują się towary pochodzące od 411 światowych marek. Spółka posiada 3 własne brandy, a oprócz tego – jest wyłącznym dystrybutorem polskim 15 innych. Istnieje na rynku od ponad 20 lat, można ją znaleźć na Allegro, Shopee, OLX czy w Empiku.
Źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/bronpl/