Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

Bron.pl z rekordowym wynikiem sprzedaży

2022.11.23

Spółka Bron.pl, która oferuje klientom produkty obronne i strzeleckie (niewymagające zezwolenia) oraz odzież i akcesoria survivalowe, odnotowuje w 2022 roku rekordowe przychody ze sprzedaży. Na ten moment jest to 12,4 mln zł – w porównaniu z analogicznym okresem w 2021 możemy mówić o prawie 50-procentowym wzroście (wtedy przychód wyniósł 8,3 mln zł).

Dokładniejsze dane

Najwyższa dynamika wzrostu przychodów miała miejsce w marcu (ponad 130% rdr.), co było spowodowane wybuchem wojny w Ukrainie. Średnia dynamika w kolejnych miesiącach utrzymywała się na poziomie 44% rdr. Działalność spółki Broń.pl S.A. opiera się głównie na kanale e-commerce (sklep internetowy i platforma sprzedaży hurtowej w modelu B2B), który generuje 90% przychodów.

Oferta spółki

Bron.pl oferuje ok. 20 tys. produktów z różnych kategorii. W asortymencie znajdują się towary pochodzące od 411 światowych marek. Spółka posiada 3 własne brandy, a oprócz tego – jest wyłącznym dystrybutorem polskim 15 innych. Istnieje na rynku od ponad 20 lat, można ją znaleźć na Allegro, Shopee, OLX czy w Empiku.

Źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/bronpl/

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...