Dzisiaj mamy: Wtorek, 5 Grudzień 2023

Biedronka Home rusza od 22 sierpnia

2022.08.19

Od poniedziałku 22 sierpnia dla użytkowników z całej Polski będzie dostępny nowoczesny sklep internetowy sieci Biedronka – Biedronka Home. Ten kanał sprzedaży przeznaczony jest dla osób zainteresowanych artykułami przemysłowymi, takimi jak dekoracje, tekstylia domowe, narzędzia czy elektronika bądź moda.

Jakie produkty znalazły się w ofercie e-sklepu?

W asortymencie Biedronka Home znajdziemy ponad 1200 produktów z rozmaitych kategorii (m.in. Dom i Ogród, Sport i Hobby, Zdrowie i Uroda). Dostawy są realizowane pod wskazany adres lub do paczkomatów InPost. E-sklep działa pod adresem home.biedronka.pl, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Pierwsze testy wykazały, że najchętniej wybierane kategorie to Kuchnia, Dom i Ogród oraz Elektronika. Z kolei w wirtualnych koszykach najczęściej pojawiały się następujące towary: blendery ręczne 3w1, parownice, komplety akcesoriów kuchennych czy opiekacze do kanapek.

Prezenty, rabaty i akcje tematyczne

Biedronka przygotowała dla swoich klientów kilka niespodzianek. Na pierwszych użytkowników czeka prezent w postaci oryginalnej bluzy Biedronki z Fan Collection, a w każdą środę oraz niedzielę zyskają dostęp do hitów cenowych, czyli konkretnych produktów objętych atrakcyjnymi rabatami. Rodzice mogą liczyć też na artykuły szkolne (np. plecaki, piórniki, zeszyty) w przystępnych cenach – w ramach akcji „Witaj szkoło!”. Zapowiadane są również inne akcje tematyczne – „Sypialnia marzeń” (od 23.08), „Czysty dom to szczęśliwy dom” (od 23.08), „Mieszkaj pięknie” (od 25.08), „Dla domowych majsterkowiczów” (od 27.08).

Dodatkowe informacje

Klienci Biedronka Home będą mogli opłacać swoje zamówienia poprzez bezpieczne płatności – sieć współpracuje z operatorem PayU. Zyskają także opcję płatności przez szybki przelew internetowy, kartę płatniczą czy BLIK. Jeżeli wartość przesyłki przekroczy 149, Biedronka oferuje darmową dostawę. Z kolei standardowa dostawa (pod drzwi lub do paczkomatu) kosztuje 9,99 zł. Paczka zostanie dostarczona maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych. Czas na zwrot bez podawania przyczyny wynosi 30 dni. Dla zalogowanych użytkowników jest to 60 dni.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...