Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

Biedronka Home rusza od 22 sierpnia

2022.08.19

Od poniedziałku 22 sierpnia dla użytkowników z całej Polski będzie dostępny nowoczesny sklep internetowy sieci Biedronka – Biedronka Home. Ten kanał sprzedaży przeznaczony jest dla osób zainteresowanych artykułami przemysłowymi, takimi jak dekoracje, tekstylia domowe, narzędzia czy elektronika bądź moda.

Jakie produkty znalazły się w ofercie e-sklepu?

W asortymencie Biedronka Home znajdziemy ponad 1200 produktów z rozmaitych kategorii (m.in. Dom i Ogród, Sport i Hobby, Zdrowie i Uroda). Dostawy są realizowane pod wskazany adres lub do paczkomatów InPost. E-sklep działa pod adresem home.biedronka.pl, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Pierwsze testy wykazały, że najchętniej wybierane kategorie to Kuchnia, Dom i Ogród oraz Elektronika. Z kolei w wirtualnych koszykach najczęściej pojawiały się następujące towary: blendery ręczne 3w1, parownice, komplety akcesoriów kuchennych czy opiekacze do kanapek.

Prezenty, rabaty i akcje tematyczne

Biedronka przygotowała dla swoich klientów kilka niespodzianek. Na pierwszych użytkowników czeka prezent w postaci oryginalnej bluzy Biedronki z Fan Collection, a w każdą środę oraz niedzielę zyskają dostęp do hitów cenowych, czyli konkretnych produktów objętych atrakcyjnymi rabatami. Rodzice mogą liczyć też na artykuły szkolne (np. plecaki, piórniki, zeszyty) w przystępnych cenach – w ramach akcji „Witaj szkoło!”. Zapowiadane są również inne akcje tematyczne – „Sypialnia marzeń” (od 23.08), „Czysty dom to szczęśliwy dom” (od 23.08), „Mieszkaj pięknie” (od 25.08), „Dla domowych majsterkowiczów” (od 27.08).

Dodatkowe informacje

Klienci Biedronka Home będą mogli opłacać swoje zamówienia poprzez bezpieczne płatności – sieć współpracuje z operatorem PayU. Zyskają także opcję płatności przez szybki przelew internetowy, kartę płatniczą czy BLIK. Jeżeli wartość przesyłki przekroczy 149, Biedronka oferuje darmową dostawę. Z kolei standardowa dostawa (pod drzwi lub do paczkomatu) kosztuje 9,99 zł. Paczka zostanie dostarczona maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych. Czas na zwrot bez podawania przyczyny wynosi 30 dni. Dla zalogowanych użytkowników jest to 60 dni.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...