Dzisiaj mamy: Wtorek, 6 Czerwiec 2023

Balenciaga z programem odsprzedażowym

2022.10.05

Hiszpańska marka modowa Balenciaga wkracza na rynek second-hand, udostępniając swoim klientom program odsprzedażowy. Dzięki temu wszystkie osoby posiadające ubrania tej firmy będą mogły przekazać je dalej za pośrednictwem specjalnych platform. Balenciaga nie jest pierwszą ekskluzywną marką fashion, która zdecydowała się na taki krok. Niedawno decyzję o przyjmowaniu odzieży vintage ogłosił dom mody Valentino.

Jak działa second hand Balenciagi?

Aby przekazać ubrania i akcesoria do odsprzedaży, należy dostarczyć je do jednego z wybranych butików stacjonarnych. Znajdują się one na całym świecie. Modele muszą posiadać metkę Balenciagi. W zamian za to klient otrzymuje specjalny voucher do wykorzystania na stronach partnerskich Reflaunt. Następnie odzież trafia do magazynów Reflaunt, gdzie zostaje poddana ocenie i weryfikacji. Później produkty są fotografowane i wystawiane na jednej z platform sieci: Tradesy, Vestiaire Collective lub Rebelle.

Przyczyny wprowadzenia nowego pomysłu w życie

Balenciaga zamierza w ten sposób włączyć się w politykę zrównoważonego rozwoju, wspierać recykling odzieży i promować ideę drugiego obiegu. Balenciaga Resale ma zachęcić konsumentów do niewyrzucania swoich ubrań, lecz przekazywania ich dalej. CEO marki, Cédric Charbit, jest również inwestorem Reflaunt.

Screen: https://www.balenciaga.com/en-pl

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...