Dzisiaj mamy: Wtorek, 5 Grudzień 2023

Balenciaga z programem odsprzedażowym

2022.10.05

Hiszpańska marka modowa Balenciaga wkracza na rynek second-hand, udostępniając swoim klientom program odsprzedażowy. Dzięki temu wszystkie osoby posiadające ubrania tej firmy będą mogły przekazać je dalej za pośrednictwem specjalnych platform. Balenciaga nie jest pierwszą ekskluzywną marką fashion, która zdecydowała się na taki krok. Niedawno decyzję o przyjmowaniu odzieży vintage ogłosił dom mody Valentino.

Jak działa second hand Balenciagi?

Aby przekazać ubrania i akcesoria do odsprzedaży, należy dostarczyć je do jednego z wybranych butików stacjonarnych. Znajdują się one na całym świecie. Modele muszą posiadać metkę Balenciagi. W zamian za to klient otrzymuje specjalny voucher do wykorzystania na stronach partnerskich Reflaunt. Następnie odzież trafia do magazynów Reflaunt, gdzie zostaje poddana ocenie i weryfikacji. Później produkty są fotografowane i wystawiane na jednej z platform sieci: Tradesy, Vestiaire Collective lub Rebelle.

Przyczyny wprowadzenia nowego pomysłu w życie

Balenciaga zamierza w ten sposób włączyć się w politykę zrównoważonego rozwoju, wspierać recykling odzieży i promować ideę drugiego obiegu. Balenciaga Resale ma zachęcić konsumentów do niewyrzucania swoich ubrań, lecz przekazywania ich dalej. CEO marki, Cédric Charbit, jest również inwestorem Reflaunt.

Screen: https://www.balenciaga.com/en-pl

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...