Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Balenciaga z programem odsprzedażowym

2022.10.05

Hiszpańska marka modowa Balenciaga wkracza na rynek second-hand, udostępniając swoim klientom program odsprzedażowy. Dzięki temu wszystkie osoby posiadające ubrania tej firmy będą mogły przekazać je dalej za pośrednictwem specjalnych platform. Balenciaga nie jest pierwszą ekskluzywną marką fashion, która zdecydowała się na taki krok. Niedawno decyzję o przyjmowaniu odzieży vintage ogłosił dom mody Valentino.

Jak działa second hand Balenciagi?

Aby przekazać ubrania i akcesoria do odsprzedaży, należy dostarczyć je do jednego z wybranych butików stacjonarnych. Znajdują się one na całym świecie. Modele muszą posiadać metkę Balenciagi. W zamian za to klient otrzymuje specjalny voucher do wykorzystania na stronach partnerskich Reflaunt. Następnie odzież trafia do magazynów Reflaunt, gdzie zostaje poddana ocenie i weryfikacji. Później produkty są fotografowane i wystawiane na jednej z platform sieci: Tradesy, Vestiaire Collective lub Rebelle.

Przyczyny wprowadzenia nowego pomysłu w życie

Balenciaga zamierza w ten sposób włączyć się w politykę zrównoważonego rozwoju, wspierać recykling odzieży i promować ideę drugiego obiegu. Balenciaga Resale ma zachęcić konsumentów do niewyrzucania swoich ubrań, lecz przekazywania ich dalej. CEO marki, Cédric Charbit, jest również inwestorem Reflaunt.

Screen: https://www.balenciaga.com/en-pl

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...