Dzisiaj mamy: Wtorek, 6 Czerwiec 2023

Bakalland i Purella łączą się w jedną markę – FoodWell

2022.10.13

Dwie znane marki – Bakalland i Purella – połączyły się. Będą teraz działać pod zmienioną nazwą: FoodWell. Celem fuzji jest stworzenie silnego brandu w segmencie zdrowej żywności, na początku w Polsce, a później również na arenie międzynarodowej.

Plany na przyszłość

Bakalland działa od 1991 roku, specjalizując się w sprzedaży bakalii oraz zdrowych batonów, z kolei Purella zadebiutowała na rynku spożywczym w 2016 roku. Wszystkie marki działające w ramach obu firm (Bakalland, Delecta, Anatol, Purella i BeRAW) będą dalej rozwijane. FoodWell zapewnia, że sukces zapewni mu połączenie doświadczenia i innowacyjności, a także odpowiednia strategia, która odpowiada trendom konsumenckim. W planach jest osiągnięcie ponad 1 mld zł rocznego obrotu do 2026 roku, z czego 1/3 przychodów ma pochodzić z kanału e-commerce i eksportu.

Nowoczesne rozwiązania

FoodWell zamierza zostać liderem na rynku zdrowej żywności, ze szczególnym uwzględnieniem produktów pochodzenia roślinnego. Warto wspomnieć, że firma posiada trzy fabryki: w Janowie Podlaskim, Włocławku i Białymstoku. Z kolei w Warszawie powstało centrum innowacji, a jego przedstawiciele zajmują się analizą nowości rynkowych, a następnie proponuje zmiany w ofercie. Pierwsze produkty roślinne („plant-based”) mają zostać wprowadzone w IV. kwartale tego roku. Przedsięwzięcie jest pomysłem właścicieli – Rafała Brzoski i Mariana Owerki.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...