Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Bakalland i Purella łączą się w jedną markę – FoodWell

2022.10.13

Dwie znane marki – Bakalland i Purella – połączyły się. Będą teraz działać pod zmienioną nazwą: FoodWell. Celem fuzji jest stworzenie silnego brandu w segmencie zdrowej żywności, na początku w Polsce, a później również na arenie międzynarodowej.

Plany na przyszłość

Bakalland działa od 1991 roku, specjalizując się w sprzedaży bakalii oraz zdrowych batonów, z kolei Purella zadebiutowała na rynku spożywczym w 2016 roku. Wszystkie marki działające w ramach obu firm (Bakalland, Delecta, Anatol, Purella i BeRAW) będą dalej rozwijane. FoodWell zapewnia, że sukces zapewni mu połączenie doświadczenia i innowacyjności, a także odpowiednia strategia, która odpowiada trendom konsumenckim. W planach jest osiągnięcie ponad 1 mld zł rocznego obrotu do 2026 roku, z czego 1/3 przychodów ma pochodzić z kanału e-commerce i eksportu.

Nowoczesne rozwiązania

FoodWell zamierza zostać liderem na rynku zdrowej żywności, ze szczególnym uwzględnieniem produktów pochodzenia roślinnego. Warto wspomnieć, że firma posiada trzy fabryki: w Janowie Podlaskim, Włocławku i Białymstoku. Z kolei w Warszawie powstało centrum innowacji, a jego przedstawiciele zajmują się analizą nowości rynkowych, a następnie proponuje zmiany w ofercie. Pierwsze produkty roślinne („plant-based”) mają zostać wprowadzone w IV. kwartale tego roku. Przedsięwzięcie jest pomysłem właścicieli – Rafała Brzoski i Mariana Owerki.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...