Dzisiaj mamy: Wtorek, 5 Grudzień 2023

Bakalland i Purella łączą się w jedną markę – FoodWell

2022.10.13

Dwie znane marki – Bakalland i Purella – połączyły się. Będą teraz działać pod zmienioną nazwą: FoodWell. Celem fuzji jest stworzenie silnego brandu w segmencie zdrowej żywności, na początku w Polsce, a później również na arenie międzynarodowej.

Plany na przyszłość

Bakalland działa od 1991 roku, specjalizując się w sprzedaży bakalii oraz zdrowych batonów, z kolei Purella zadebiutowała na rynku spożywczym w 2016 roku. Wszystkie marki działające w ramach obu firm (Bakalland, Delecta, Anatol, Purella i BeRAW) będą dalej rozwijane. FoodWell zapewnia, że sukces zapewni mu połączenie doświadczenia i innowacyjności, a także odpowiednia strategia, która odpowiada trendom konsumenckim. W planach jest osiągnięcie ponad 1 mld zł rocznego obrotu do 2026 roku, z czego 1/3 przychodów ma pochodzić z kanału e-commerce i eksportu.

Nowoczesne rozwiązania

FoodWell zamierza zostać liderem na rynku zdrowej żywności, ze szczególnym uwzględnieniem produktów pochodzenia roślinnego. Warto wspomnieć, że firma posiada trzy fabryki: w Janowie Podlaskim, Włocławku i Białymstoku. Z kolei w Warszawie powstało centrum innowacji, a jego przedstawiciele zajmują się analizą nowości rynkowych, a następnie proponuje zmiany w ofercie. Pierwsze produkty roślinne („plant-based”) mają zostać wprowadzone w IV. kwartale tego roku. Przedsięwzięcie jest pomysłem właścicieli – Rafała Brzoski i Mariana Owerki.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...