Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Auchan on-line dostępny w kolejnych miastach

2022.07.28

Auchan rozwija swoją sieć e-commerce, czyli zakupy online w sklepie spożywczym. Liczba miast, których mieszkańcy mogą zamawiać produkty spożywcze do domu, wzrosła do 10. Wcześniej na liście znajdowały się: Warszawa, Wrocław, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań i Trójmiasto. Teraz jest to również Szczecin, Lublin oraz Rzeszów.

Nowe towary w asortymencie

Sieć rozszerza też ofertę online. Auchan Retail Polska informuje, że w sklepie internetowym pojawiło się ponad 3,5 tys. nowych produktów. Znalazły się wśród nich urządzenia elektroniczne, sprzęt RTV i AGD, a także towary wielkogabarytowe (w tym rekreacyjne i sportowe). Obecnie klienci mają dostęp do 12 tys. produktów.

Kiedy dostawa będzie darmowa?

Auchan stara się też zachęcić odbiorców do korzystania z platformy zakupy.auchan.pl, np. poprzez darmową dostawę. Jeżeli konsument zamówi produkty non-food za minimum 40 zł (o wadze do 30 kg), nic nie zapłaci za przesyłkę. Sieć jest dostępna na polskim rynku od 1996 roku, a sprzedaż przez Internet prowadzi od 11 lat.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...