Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Amazon Super – nowy program zniżkowy pojawi się w Polsce

2022.03.24

W Polsce pojawi się nowy program zniżkowy, który zostanie wprowadzony przez Amazona. Będzie można zaoszczędzić nawet do 10%. Najwięcej zyskają użytkownicy usługi Prime, ale nie tylko oni zapłacą mniej.

Jak to będzie działać?

Amazon Super to najnowszy pomysł giganta z branży e-commerce. Polska ma być jednym z pierwszych krajów, w których pojawi się ten program. Część produktów trafiła już do kategorii „Super”, a w jednym zamówieniu będzie można umieścić aż 20 produktów objętych promocją. Dla standardowych klientów pięć produktów oznacza 5-procentową zniżkę, natomiast użytkownicy korzystający z usługi Prime muszą umieścić w koszyku co najmniej 10 rzeczy, jednak w ich przypadku rabat wzrośnie do 10%. Jeżeli ktoś przekroczy liczbę 20 produktów, bonus obejmie 20 najtańszych towarów.

Jakie produkty obejmie promocja?

Amazon zaznacza, że produkty z kategorii „Super” będą się zmieniać. Zniżki nie dotyczą sprzedawców zewnętrznych na Amazon Marketplace. Nie zawierają też kosztów przesyłki. W ofercie Amazon Super znajdzie się przede wszystkim asortyment codziennego użytku, pochodzący zarówno od polskich, jak i zagranicznych producentów czy firm. Polscy użytkownicy mogą cieszyć się usługą Prime od jesieni zeszłego roku, teraz czekają na nich nowe rozwiązania.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...