Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Amazon Super – nowy program zniżkowy pojawi się w Polsce

Czwartek, 24 Marzec 2022

W Polsce pojawi się nowy program zniżkowy, który zostanie wprowadzony przez Amazona. Będzie można zaoszczędzić nawet do 10%. Najwięcej zyskają użytkownicy usługi Prime, ale nie tylko oni zapłacą mniej.

Jak to będzie działać?

Amazon Super to najnowszy pomysł giganta z branży e-commerce. Polska ma być jednym z pierwszych krajów, w których pojawi się ten program. Część produktów trafiła już do kategorii „Super”, a w jednym zamówieniu będzie można umieścić aż 20 produktów objętych promocją. Dla standardowych klientów pięć produktów oznacza 5-procentową zniżkę, natomiast użytkownicy korzystający z usługi Prime muszą umieścić w koszyku co najmniej 10 rzeczy, jednak w ich przypadku rabat wzrośnie do 10%. Jeżeli ktoś przekroczy liczbę 20 produktów, bonus obejmie 20 najtańszych towarów.

Jakie produkty obejmie promocja?

Amazon zaznacza, że produkty z kategorii „Super” będą się zmieniać. Zniżki nie dotyczą sprzedawców zewnętrznych na Amazon Marketplace. Nie zawierają też kosztów przesyłki. W ofercie Amazon Super znajdzie się przede wszystkim asortyment codziennego użytku, pochodzący zarówno od polskich, jak i zagranicznych producentów czy firm. Polscy użytkownicy mogą cieszyć się usługą Prime od jesieni zeszłego roku, teraz czekają na nich nowe rozwiązania.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...