Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Allegro szykuje nowy program lojalnościowy dla firm

2022.06.10

Allegro zamierza jeszcze mocniej powalczyć o klientów biznesowych. Szykuje nowy program lojalnościowy dla firm – mini-platformy zakupowe. Od zeszłego roku funkcjonuje usługa Allegro Biznes, która dostarcza hurtowe cenniki, odroczone płatności do 60 dni czy widoczność stawek VAT.

Zyskają ci, którzy dużo kupują

Trwają wstępne prace nad innowacyjnym programem lojalnościowym dla firm. Przyniesie wiele korzyści osobom, które kupują najwięcej. Chodzi tutaj o specjalne warunki dostaw czy korzystniejsze warunki finansowania. Być może pojawią się też oferty od partnerów Allegro. Oprócz tego, klienci biznesowi zyskają dostęp do mini-systemu zakupowego.

Mini-platforma zakupowa

System ten umożliwi powiązanie kilku użytkowników z danym NIP-em i podzielenie ich zadań oraz udostępnienie różnych uprawnień. Allegro powołuje się przy tym na badania, z których wynika, że jeżeli firma posiada więcej niż 10 pracowników, dokonywaniem zakupów najczęściej zajmują się co najmniej 2 osoby.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...