Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Wrzesień 2022

Tłumacz Migam, czyli udogodnienie dla niesłyszących od Allegro

2021.11.17

Allegro zauważa potrzeby osób niesłyszących i wychodzi im naprzeciw. Największa polska platforma e-commerce umożliwia przeprowadzenie rozmowy z konsultantem w języku migowym. Tłumacz dostępny jest dla klientów codziennie od 8.00 do 20.00.

Allegro dostrzega potrzeby osób migających

Nowe rozwiązanie od Allegro nazywa się Tłumacz Migam. Portal zatrudnił osoby biegle posługujące się jeżykiem migowym, których zadaniem będzie pośredniczenie w kontaktach pomiędzy klientami a pracownikami serwisu. Co więcej, w ramach usługi Tłumacz Migam, doradcy mają wspomagać osoby niesłyszące w dokonywaniu zakupów. Usługa dostępna jest zarówno w formularzu kontaktowym na Allegro.pl, jak i w automatach Allegro One Box. Klienci mogą również korzystać ze specjalnej dedykowanej strony.

Jak skorzystać z usułgi Tłumacz Migam?

Klienci, którzy chcą porozmawiać z konsultantem w języku migowym, mogą zrobić to bardzo prosto. Wystarczy, że wybiorą kanał kontaktu obsługiwany w języku polskim migowym, a oprogramowanie przekieruje ich w ciągu 30 sekund na spotkanie pracownikiem Allegro oraz tłumaczem, który zajmie się przekładem rozmowy. To proste rozwiązanie sprawi, że portal będzie lepiej dostosowany do potrzeb osób z  dysfunkcją słuchu. Warto wspomnieć, że Allegro wprowadziło również szereg ułatwień dla osób niewidzących, a także uruchomiło specjalną infolinię dla seniorów.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...
#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

2022.09.02
Pinterest już dawno przestał być witryną służącą tylko do gromadzenia inspiracji. Dziś to przede wszystkim prężna platforma społecznościowa, której lepiej nie bagatelizować, gdy chodzi o promocję sklepu internetowego. Umiejętne korzystanie z niej może rozpowszechnić znajomość Twojej marki, wygenerować ruch na stronie sklepu, a także znacząco zwiększyć sprzedaż.