Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Allegro chwali się wynikami sprzedaży podczas Smart! Week

2022.10.26

W czasie tegorocznej edycji festiwalu zakupowego Smart! Week Allegro odnotowało dwucyfrowy wzrost sprzedaży w porównaniu z wynikami z ubiegłego roku. Do najpopularniejszych kategorii należały „Dom i ogród” oraz „Supermarket”. W jednej i drugiej klienci nabyli setki tysięcy towarów.

Sprzęty w promocyjnych cenach

W tygodniu od 10 do 16 października platforma sprzedała po 500 tys. sztuk produktów w kategoriach „Dom i ogród” i „Supermarket”. Na trzecim miejscu znalazło się „Zdrowie i uroda”. Klienci najbardziej interesowali się trzema ofertami z kategorii „Elektronika”: iPhone 12, Nintendo Switch i laptop HP Pavilion Aero.

Dostawa w ciągu 4,5 godziny

Dzięki festiwalowi program Smart!, który oferuje darmowe dostawy, zyskał kilkaset tysięcy nowych uczestników. Rekordowo szybka dostawa One Kurier została zrealizowana w ciągu 4,5 godziny. Klient otrzymał wtedy nowego laptopa. Smart! Week Allegro pozwolił na zdobycie mnóstwa produktów w niższych cenach.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...