Adidas zajmie się odsprzedawaniem towarów
2021.11.22
Wśród wielu marek modowych coraz bardziej popularne staje się tzw. resale. Oznacza to sprzedaż używanych produktów. W sklepach Adidasa będzie można je wysyłać przy użyciu specjalnej aplikacji – prawdopodobnie na początku przyszłego roku.
Aplikacja mobilna
Firma zdecydowała się na współpracę z platformą ThredUp, która umożliwia odsprzedawanie używanych rzeczy. Klienci zyskają szansę na odesłanie ubrań, obuwia czy akcesoriów za pomocą aplikacji lojalnościowej – Adidas Creators Club. Otrzymają za nie określoną liczbę punktów lojalnościowych czy kuponów.
Coraz więcej marek wprowadza resale
Wydaje się, że trend ten ma dużo wspólnego z chęcią dbania o środowisko i zwracania uwagę na zrównoważoną modę. W ten sposób firmy zyskują w oczach klientów. Było tak już w przypadku Levi's, Trove czy Gucci.