VIAMO
Brak wynikówTop tygodnia
Cyfrowe DNA Twojej marki: jak budować wizerunek, który przyciąga i inspiruje? Rozmowa z Gabrielą Gil
2025.01.08
Jak budować cyfrową tożsamość swojej marki, która nie tylko przyciągnie klientów, ale także zainspiruje ich do zaangażowania? W czasach, gdy Internet jest nieodłączną częścią życia, skuteczna obecność online to nie wybór, a konieczność. O tym, jakie kroki warto podjąć, by wyróżnić się w tłumie, a także jak budować zaufanie i...
Wittchen na lekkim minusie. Chce wzmocnić sprzedaż online
2025.01.09
Grupa Wittchen podsumowała wyniki za czwarty kwartał 2024 roku. Pomimo minimalnego wzrostu sprzedaży w tym okresie, roczne przychody spółki odnotowały spadek. Firma zapowiada intensyfikację działań w kanale e-commerce. Wzrost w kluczowym kwartale, ale roczny spadek Sprzedaż Grupy Wittchen w czwartym kwartale 2024 roku wyniosła 133,0 mln zł, co oznacza wzrost...
Grupa InPost dostarczyła ponad miliard przesyłek w 2024 roku Grupa InPost osiągnęła w 2024 roku rekordowy wynik, dostarczając 1.091.644.003 prz
2025.01.08
Grupa InPost osiągnęła w 2024 roku rekordowy wynik, dostarczając 1.091.644.003 przesyłek – to wzrost o 22% rok do roku. Podczas świątecznego szczytu, w jednym dniu firma obsłużyła blisko 14 milionów paczek, co podkreśla dynamiczny rozwój i znaczenie InPost na kluczowych rynkach w Polsce, Francji i Wielkiej Brytanii. Rekordowy rok i...
Zarzuty Zuckerberga wobec UE. Jest odpowiedź
2025.01.10
Komisja Europejska odpiera zarzuty Marka Zuckerberga (szefa firmy Meta), że unijne przepisy dotyczące danych cenzurują media społecznościowe oraz że jedynie duże platformy społecznościowe są zobowiązane do usuwania nielegalnych treści. Kilka dni temu pisaliśmy, że Meta wycofała się z programu fact-checkingu i że podjęła współpracę z prezydentem elektem Donaldem Trumpem w...
Performance Marketing Diamonds EU - konkurs Izby Gospodarki Elektronicznej objęty patronatem Ecomersy
2025.01.14
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu...