Elon Musk
Brak wynikówTop tygodnia
Sinsay wkracza do Uzbekistanu. LPP poszerza zasięg do 43 rynków
2025.08.08
1 sierpnia Grupa LPP oficjalnie zadebiutowała na uzbeckim rynku, otwierając pierwszy sklep marki Sinsay w Taszkencie. To kolejny krok w realizacji dynamicznej strategii ekspansji w regionie Azji Centralnej, który LPP postrzega jako jeden z kluczowych kierunków dalszego rozwoju.
10 lat butiku LoveUs. Social media, dużo kawy i relacje z klientkami – rozmowa z Karoliną Sypytkowską, założycielką marki
2025.08.13
Z dziecięcego marzenia o własnym sklepie do prężnie działającej marki modowej w e-commerce – tak w skrócie można opisać historię LoveUs. Właścicielka butiku Karolina Sypytkowska w rozmowie z ecomersy.pl opowiada, jak odważyła się zrobić krok „teraz albo nigdy”, zbudowała lojalną społeczność klientek i wykorzystała social media do skalowania biznesu. Mówi...
Polacy kupują więcej, ale taniej. Lipcowe dane pokazują nowe oblicze e-commerce
2025.08.12
Z raportu aplikacji When U Buy wynika, że w lipcu 2025 roku średnia wartość koszyka zakupowego w polskim e-commerce utrzymała się na poziomie 167 zł, jednak cena pojedynczego produktu spadła o 20% w skali miesiąca. Konsumenci kupują więcej sztuk, płacąc mniej, a jednocześnie coraz chętniej korzystają z elastycznych metod płatności...
Allegro z 22,38 mln użytkowników w lipcu. Nowa metodologia w pomiarze ruchu online
2025.08.11
W lipcu 2025 roku Allegro przyciągnęło 22,38 mln realnych użytkowników na wszystkich urządzeniach - wynika z danych Mediapanel. Platforma zanotowała zasięg 75,31% oraz imponujący średni czas użytkowania na poziomie 1 godziny i 23 minut.
Młodzi Polacy stawiają na szybkie płatności i szukają prostych sposobów inwestowania
2025.08.14
Raport „Finanse Młodych Polek i Polaków 2025” opracowany przez Autopay pokazuje, że osoby w wieku 18-34 lat chętnie sięgają po nowoczesne metody płatności i coraz odważniej wchodzą w inwestowanie. BLIK utrzymuje dominującą pozycję, a zainteresowanie Apple Pay, Google Pay i kryptowalutami rośnie.