Carlsberg
Brak wynikówTop tygodnia
Mniej wahania, więcej zakupów. Black Friday umacnia swoją pozycję w Polsce
2025.11.28
Tegoroczne badanie UCE RESEARCH i Shopfully Poland pokazuje, że 66,5% dorosłych Polaków zamierza skorzystać z ofert Black Friday – to o 2,4 punkty procentowe więcej niż rok wcześniej. Spada jednocześnie odsetek osób niezdecydowanych, co potwierdza rosnącą świadomość zakupową konsumentów.
Amazon wprowadza „AI Powered Reviews Summary”
2025.12.01
Amazon testuje nową funkcję „AI Powered Reviews Summary”, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatycznego tworzenia krótkich podsumowań recenzji pod produktami. Zamiast przeglądać setki opinii, użytkownik otrzymuje zwięzłą informację o najczęściej powtarzających się zaletach i wadach produktu.
Allegro z Asystentem AI. Ułatwienie dla klientów platformy
2025.11.28
Allegro wprowadza Asystenta AI, który pomoże użytkownikom szybciej i łatwiej znaleźć idealny produkt – nowa funkcja wykorzystuje algorytmy sztucznej inteligencji. To kolejny krok Allegro w stronę bardziej spersonalizowanych zakupów online i udogodnień dla klientów.
Rekordowe wyniki OLX. Inwestycje w AI przynoszą wymierne rezultaty
2025.12.01
OLX Group ogłosiło wyniki za pierwsze półrocze roku fiskalnego, prezentując wyraźny wzrost przychodów i najlepszą w historii marżę. Firma obecna na siedmiu rynkach umacnia swoją pozycję dzięki intensywnym inwestycjom w sztuczną inteligencję oraz koncentracji na najbardziej dochodowych segmentach działalności.
BLIK bije kolejne rekordy – bardzo udany Black Weekend
2025.12.03
Tegoroczny Black Weekend ponownie umocnił pozycję BLIK-a jako jednej z najczęściej wybieranych metod płatności w Polsce. Między 28 listopada a 1 grudnia 2025 użytkownicy wykonali blisko 30 mln transakcji o łącznej wartości prawie 5 mld zł.
