Telegram
Brak wynikówTop tygodnia
Chiara Wear: Marka z kobiecym DNA. Jak zbudować silny wizerunek marki? – wywiad z Sarą Tomiczek i Marceliną Hojdą
2025.08.25
Chiara Wear to więcej niż marka – to manifest niezależności, odwagi i kobiecej siły. Dziś w rozmowie z Sarą Tomiczek i Marceliną Hojdą – założycielkami brandu – odkrywamy, jak powstaje streetwear, który nie zna tabu, z jakimi wyzwaniami mierzą się na co dzień, produkując odzież w Polsce i dlaczego wolność, pewność...
Audyt UX - co powstrzymuje Twoich klientów przed zakupem?
2025.08.20
Według raportu „E-commerce w Polsce 2024” aż 75% internautów deklaruje, że regularnie robi zakupy na polskich stronach internetowych. Pytanie brzmi: czy kupują również w Twoim sklepie? Ruch jest, oferta przyciąga uwagę, kampanie generują kliknięcia – a mimo to sprzedaż nie rośnie. Dlaczego? Sprawdź, jak audyt UX może pomóc Ci wyeliminować...
Trwa rejestracja na Festiwal Marketingu 2025!
2025.08.22
Najważniejsze wydarzenie dla branży reklamy i poligrafii reklamowej powraca! Trwa rejestracja na 17. edycję Festiwalu Marketingu, który odbędzie się 17 i 18 września 2025 roku w EXPO XXI Warszawa.
Rekordowe półrocze dla BLIKA. Rośnie liczba transakcji i aktywnych użytkowników
2025.08.21
Od stycznia do czerwca 2025 roku użytkownicy BLIKA wykonali blisko 1,4 mld transakcji – o 24% więcej niż rok wcześniej. Rekord padł w drugim kwartale, gdy po raz pierwszy liczba operacji przekroczyła 700 mln. Najszybciej rośnie liczba płatności zbliżeniowych w sklepach stacjonarnych, które stanowią już niemal połowę wszystkich transakcji w...
GUS: mocny wzrost sprzedaży detalicznej w lipcu
2025.08.27
W ostatnich dwóch latach polscy konsumenci ostrożniej podchodzili do wydatków, koncentrując się przede wszystkim na odbudowie oszczędności uszczuplonych przez inflację. Najnowsze dane wskazują jednak, że dynamiczny wzrost realnych wynagrodzeń, uwzględniających rosnące ceny, coraz wyraźniej przekłada się na ożywienie sprzedaży detalicznej.