Joyful
Brak wynikówTop tygodnia
Caroline Brand: Warto mieć odwagę, czyli jak powstała marka z charakterem – rozmowa z Karoliną Piątkowską, twórczynią i CEO Caroline Brand
2024.12.20
Jak zbudować markę odzieżową, która zachwyca jakością, stylem i wyjątkowym podejściem do klientek? Karolina Piątkowska, twórczyni oraz CEO Caroline Brand, w szczerej rozmowie opowiada o początkach swojej firmy, wartościach, które przyświecają jej pracy, i wyzwaniach, jakie napotyka na swojej drodze. Dowiedz się, co kryje się za sukcesem marki Caroline, która...
Omnicom i Interpublic – nowa fuzja na rynku
2024.12.17
Omnicom Group, amerykańskie przedsiębiorstwo reklamowe, do którego należą m.in. agencje BBDO, TBWA, FleishmanHillard i Omnicom Media Group, przejmuje Interpublic Group – właściciela agencji McCann Worldgroup, FCB, Weber Shandwick i Mediabrands. Transakcja zostanie sfinalizowana w drugiej połowie 2025 roku.
SALESmanago i PrestaShop łączą siły, by wspierać e-commerce w Europie
2024.12.18
SALESmanago, dostawca platformy Customer Data Platform & Marketing Automation, nawiązał współpracę z PrestaShop, europejskim liderem wśród platform e-commerce typu open-source. Celem partnerstwa jest integracja rozwiązań SALESmanago z PrestaShop, co umożliwi sprzedawcom internetowym w Europie lepsze zarządzanie danymi klientów i automatyzację działań marketingowych. Dzięki tej współpracy użytkownicy PrestaShop zyskają dostęp do...
Przedświąteczne zakupy Polaków. Najważniejsze preferencje pod koniec 2024 roku
2024.12.19
Okres świąteczny najlepiej pokazuje zakupowe potrzeby Polaków, a ich najnowsze preferencje możemy poznać dzięki raportowi 2024 Online Shopper Trends. Co – oprócz ceny – decyduje, że konsumenci decydują się na zakup? Sprawdź!
Autopay pierwszym partnerem Polski Bezgotówkowej w programie dla e-commerce
2024.12.19
Fundacja Polska Bezgotówkowa nawiązała współpracę z Autopay, stawiając krok ku rozwojowi sektora e-commerce w Polsce. Autopay został pierwszym partnerem strategicznym w nowym programie Fundacji dedykowanym wsparciu płatności bezgotówkowych w sklepach internetowych. Innowacyjne wsparcie dla sektora online Celem programu jest ułatwienie wdrażania nowoczesnych rozwiązań płatniczych, co ma przyczynić się do wzrostu...