Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Marzec 2024

TOP

Dlaczego trzeba dbać o prawidłowe stany magazynowe w sklepie internetowym?

Dlaczego trzeba dbać o prawidłowe stany magazynowe w sklepie internetowym?

2024.03.19
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, należy zadbać o każdy element niezbędny do jego prawidłowego funkcjonowania. Jednym z nich jest oczywiście magazynowanie produktów, które wymaga odpowiednio zintegrowanego systemu logistycznego. Jeżeli nie zatroszczysz się o tę kwestię, Twój biznes może nie rozwijać się tak, jak byś tego chciał....
Jaki hosting dla sklepu internetowego? To musisz wziąć pod uwagę

Jaki hosting dla sklepu internetowego? To musisz wziąć pod uwagę

2024.03.15
Każdy przedsiębiorca działający w e-commerce doskonale wie, jak duże znaczenie ma serwer, na którym działa sklep internetowy. Odpowiedni hosting to absolutna podstawa – nie chodzi tylko o szybkość ładowania się strony (która ma, notabene, ogromne znaczenie), ale również bezpieczeństwo klientów i nowoczesność. Upewnij się, że Twój sklep internetowy będzie działał...
SEO alert. Ważne zmiany w Google już od 5 maja

SEO alert. Ważne zmiany w Google już od 5 maja

2024.03.13
Za niecałe dwa miesiące w wyszukiwarce Google pojawią się nowe aktualizacje, które mają ograniczyć ilość spamu i przynieść więcej pomocnych treści. Algorytmy staną się również bardziej wyczulone na materiały tworzone przez sztuczną inteligencję, zawierające nieprawdziwe informacje.
Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

2024.03.08
Większość sklepów internetowych promuje się na Facebooku i Instagramie, posługując się Meta Ads – jednym z najbardziej znanych systemów reklamowych w sieci. Coraz więcej przedsiębiorców działa aktywnie również na TikToku, czyli najpopularniejszym na świecie serwisie do nagrywania i oglądania krótkich filmów. Z aplikacji tej korzystają miliony użytkowników, co z jednej...
Zdobywaj klientów, zwiększaj sprzedaż! O marketingu konwersji

Zdobywaj klientów, zwiększaj sprzedaż! O marketingu konwersji

2024.03.05
Konwersja w e-commerce to bardzo złożony temat – aby sprzedaż rosła, potrzebna jest długofalowa strategia. W jaki sposób przyciągać klientów? Na co szczególnie warto zwrócić uwagę, by zwiększyć skuteczność działań marketingowych? Na te i wiele innych pytań odpowiada dziś w arcyciekawej rozmowie o marketingu konwersji Sebastian Suma, Co-founder & CEO...
TOP lutego od #ecomersy!

TOP lutego od #ecomersy!

2024.02.29
Jakie teksty opublikowane w lutym szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o tym, że wszystko.pl znika z rynku, o dalszym rozwoju i podwyżkach w InPost czy o nowości od Revoluta – AI-scam. Naszym czytelnikom spodobał się także artykuł o potencjale YouTube Ads dla biznesu. W TOP-ie z...
Uwaga! To już ostatnie dni na wprowadzenie Google Consent Mode v2

Uwaga! To już ostatnie dni na wprowadzenie Google Consent Mode v2

2024.02.29
Jeżeli aktywnie działasz w sieci i korzystasz z systemu reklamowego i analitycznego Google, powinieneś wiedzieć, że zmiany zbliżają się wielkimi krokami. Tryb uzyskiwania zgody trzeba wdrożyć na początku marca, w przeciwnym wypadku napotkasz problemy z reklamami personalizowanymi w Google Ads. Dowiedz się, czym właściwie jest Google Consent Mode v2 i...
Wyzwania i trudności we wdrożeniach e-commerce – wywiad z Markiem Kichem, CEO Satisfly i autorem podcastu Sztuka E-Commerce

Wyzwania i trudności we wdrożeniach e-commerce – wywiad z Markiem Kichem, CEO Satisfly i autorem podcastu Sztuka E-Commerce

2024.02.27
Wdrożenie projektu e-commerce to złożony proces, od którego w dużej mierze zależy sukces sklepu internetowego. O tym, co jest najistotniejsze podczas wdrożeń e-commerce, czego nie należy pomijać i jakich błędów się wystrzegać, rozmawiamy dziś z Markiem Kichem, CEO Satisfly i autorem podcastu „Sztuka E-Commerce”.
Jak wykorzystać potencjał YouTube Ads dla Twojego biznesu?

Jak wykorzystać potencjał YouTube Ads dla Twojego biznesu?

2024.02.27
Platformy wideo takie jak YouTube stały się obecnie nie tylko centrami rozrywki, ale również ważnymi przestrzeniami dla reklamodawców pragnących dotrzeć do szerokiej publiczności z efektywnym przekazem. YouTube, z jego miliardową bazą użytkowników, oferuje unikalną szansę na promowanie produktów i usług w dynamiczny i angażujący sposób. Dowiedzmy się, jakie możliwości YouTube...
Vouchery prezentowe w sklepie internetowym. Czy i kiedy warto?

Vouchery prezentowe w sklepie internetowym. Czy i kiedy warto?

2024.02.21
Przedsiębiorcy działający w e-commerce mają swoje sposoby, by zwiększać lojalność klientów i zachęcać ich do zakupów. Jednym z bardzo skutecznych narzędzi marketingowych są vouchery prezentowe, które sprawiają, że oferta staje się ciekawsza. Czy warto wprowadzić ten rodzaj upominku do swojego sklepu internetowego? Jak właściwie działają takie vouchery? Wszystkiego dowiesz się...
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Wszystko.pl znika z rynku. Platforma nie miała nawet roku

Wszystko.pl znika z rynku. Platforma nie miała nawet roku

2024.02.16
Firma Comarch, jedna z największych polskich spółek informatycznych, zawiesza działalność platformy wszystko.pl. Plany dotyczące platformy były rozległe, miała ona konkurować z największymi graczami na rynku (Allegro i Amazon), jednak utrzymała się na rynku zaledwie 7 miesięcy. Co się wydarzyło?
Google Gemini. Co warto wiedzieć o ChatGPT od Google?

Google Gemini. Co warto wiedzieć o ChatGPT od Google?

2024.02.13
Wraz z dynamicznym rozwojem sztucznej inteligencji oraz technologii przetwarzania języka naturalnego (NLP) Google stale poszerza swoje portfolio produktów i usług. Jednym z jego najnowszych przedsięwzięć jest Google Gemini. Pod tą enigmatyczną nazwą kryje się innowacyjny projekt, który ma potencjał, by zrewolucjonizować sposób, w jaki ludzie komunikują się ze sztuczną inteligencją....
2024 w e-commerce. Poznaj trendy!

2024 w e-commerce. Poznaj trendy!

2024.02.07
Rok 2024 w e-commerce otwiera przed nami nowe horyzonty i rewolucyjne możliwości, które dla wielu przedsiębiorców mogą okazać się wyzwaniem. Świat handlu online stale ewoluuje, napędzany innowacjami technologicznymi, zmieniającymi się preferencjami konsumentów i globalnymi tendencjami. Dzisiaj – bardziej niż kiedykolwiek – właściciele sklepów internetowych powinni być na bieżąco z obowiązującymi...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
TOP stycznia od #ecomersy!

TOP stycznia od #ecomersy!

2024.01.31
Jakie teksty opublikowane w styczniu szczególnie zainteresowały naszych odbiorców? Dużą popularnością cieszyły się newsy: o nowościach na Instagramie, zmianach w składzie zarządu Allegro oraz zwolnieniach w NEONET. Naszym czytelnikom spodobał się również TOP roku 2023, zainteresowało ich też to, że Everli znika z Polski po 7 latach. Pisaliśmy również o...
ChatGPT w sklepie internetowym. Jak go wykorzystać?

ChatGPT w sklepie internetowym. Jak go wykorzystać?

2024.01.30
W 2024 roku trudno wyobrazić sobie prowadzenie sklepu internetowego bez innowacyjnych, opartych o najnowszą technologię rozwiązań. Wiele z nich może znacznie ułatwić pracę wielu przedsiębiorców – takim narzędziem jest właśnie ChatGPT. Co warto o nim wiedzieć i jak go wykorzystać, żeby usprawnić działanie własnego biznesu i poprawić doświadczenie zakupowe klientów?...
Zero Click Searches – czy można je wykorzystać w strategii marketingowej?

Zero Click Searches – czy można je wykorzystać w strategii marketingowej?

2024.01.23
Ruch organiczny w Twoim sklepie maleje? Być może przyczyną tego są tzw. Zero Click Searches. Według różnych danych nawet ponad 60% zapytań w wyszukiwarce Google na urządzeniach mobilnych kończy się bez przejścia na jakąkolwiek witrynę. Sporą część z nich stanowią właśnie Zero Click Searches. Czym są i czy można wykorzystać...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
Co warto wiedzieć o kampaniach Performance Max?

Co warto wiedzieć o kampaniach Performance Max?

2024.01.17
Na pewno wiesz, że skuteczne kampanie reklamowe stanowią kluczowy element strategii biznesowej każdej firmy. W miarę rozwoju technologii i zmieniających się preferencji konsumentów pojawiają się nowe narzędzia, które umożliwiają jeszcze bardziej precyzyjne i efektywne dotarcie do docelowej grupy odbiorców. Jednym z innowacyjnych rozwiązań, które zyskuje coraz większą popularność w świecie...
#PrasówkaEcomersy (08.01 - 12.01)

#PrasówkaEcomersy (08.01 - 12.01)

2024.01.15
Pisaliśmy, że Greenpoint przejmuje Top Secret oraz że Grupa IAI przejmuje AtomStore, podzieliliśmy się także wynikami grudniowego BaseLinker Index. Wspominaliśmy, że InPost po raz kolejny osiąga sukces, kończąc rok 2023 z 20-procentowym wzrostem. Zastanawialiśmy się też, jak połączyć sprzedaż stacjonarną ze sklepem internetowym. Informowaliśmy o zwolnieniach w NEONET i likwidacji...
Jak połączyć sprzedaż stacjonarną ze sklepem internetowym?

Jak połączyć sprzedaż stacjonarną ze sklepem internetowym?

2024.01.10
Mimo że pandemia bardzo pozytywnie wpłynęła na rozwój branży e-commerce, handel tradycyjny wcale nie zanika. Jednocześnie technologia nieustannie ewoluuje, a sprzedaż w Internecie daje mnóstwo możliwości rozwoju i próbowania nowych rozwiązań. Właśnie dlatego wielu przedsiębiorców decyduje się na połączenie dwóch kanałów sprzedaży – online i offline. Jeżeli prowadzisz stacjonarny sklep,...
#PrasówkaEcomersy (02.01 - 05.01)

#PrasówkaEcomersy (02.01 - 05.01)

2024.01.08
Podzieliliśmy się TOP-em roku 2023, czyli najczęściej czytanymi tekstami na Ecomersach. Pisaliśmy też o nowościach na Instagramie i o zmianach w składzie zarządu Allegro. Opublikowaliśmy artykuł na temat zakupów na mobile a generacji silversów. Wspominaliśmy, że mOkazje prawdopodobnie zmienią się w platformę e-commerce oraz że wybrano nowego prezesa Comarchu. Z...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...